Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywoływanie dźwięku po napisaniu słowa na czacie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ludreamer

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 11.12.2009 18:46

Witam,
Czy istnieje plugin który umożliwiałby odtwarzanie dźwięku po napisaniu konkretnej formułki na czacie?
Dla przykładu piszę "haha" i odtwarza się jakiś śmiech.wav/mp3 (który słyszą wszyscy)
Z góry dziękuję za odpowiedź
  • +
  • -
  • 0

#2 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 452
Wszechobecny

  • Postów:1054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.12.2009 20:11

http://amxx.pl/topic... ... t14424.htm a takie coś ?
  • +
  • -
  • 0

#3 ludreamer

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 11.12.2009 20:56

Niestety to nie to czego szukam. Chodzi mi o coś bez żadnego menu. Po prostu piszesz coś na czacie i wywołujesz tym samym dźwięk (zaznaczam, który słyszą wszyscy).
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.12.2009 21:09


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Soundtext"

#define VERSION "0.1"

#define AUTHOR "Ortega"



public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say tekst_uruchamiajcy_dzwiek","funkcja_dzwieku")

register_clcmd("say_team tekst_uruchamiajcy_dzwiek","funkcja_dzwieku")

}



public plugin_precahce()

{

precache_sound("sound/folder/dzwiek.mp3")

}



public funkcja_dzwieku(id)

{

client_cmd(0,"mp3 play sound/folder/dzwiek.mp3")

}


  • +
  • -
  • 0

#5 ludreamer

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 12.12.2009 13:23

Ortega, dzięki za pomoc, niestety kod który napisałeś działa następująco:
admin coś napisze -> słyszy to tylko admin
ktoś coś napisze -> słyszy to tylko admin

Ale nikt z clientów nie słyszy siebie ani innych.


/////////////////EDIT////////////////////
Po przeinstalowaniu csa wszystko działa. A więc dziękuję za pomoc ;) sog
  • +
  • -
  • 0

#6 csMisieK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 13.12.2009 07:39

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
    register_plugin("PLUGIN", "0.0", "AMXX")
    register_clcmd("say kwiaty", "kwiaty") 
    register_clcmd("say wisz", "wisz") 
    register_clcmd("say boom", "boom") 
    register_clcmd("say szpary", "szpary") 

public stara (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/kwiaty.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/kwiaty.wav")
	client_print(id, print_chat, "Slyszysz to tylko Ty - Kup admina beda slyszeli wszyscy") 
    }
}

public wisz (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/wisz.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/wisz.wav")
	client_print(id, print_chat, "Slyszysz to tylko Ty - Kup admina beda slyszeli wszyscy") 
    }
}

public boom (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/boom.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/boom.wav")
	client_print(id, print_chat, "Slyszysz to tylko Ty - Kup admina beda slyszeli wszyscy") 
    }
}

public szpary (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/szpary.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/szpary.wav")
	client_print(id, print_chat, "Slyszysz to tylko Ty - Kup admina beda slyszeli wszyscy") 
    }
}

public plugin_precache ()
{
    precache_sound("misc/kwiaty.wav")
    precache_sound("misc/wisz.wav")
    precache_sound("misc/boom.wav")
    precache_sound("misc/szpary.wav")
}

Kiedy admin napisze jakiś wyraz odtwarza się dzwięk i słyszą wszyscy gracze. Kiedy gracz napisze słyszy odtwarzany dzwięk tylko on. Pozdrawiam. Przerób sobie na mp3 jak Ci wav nie odpowiada :)
  • +
  • -
  • 0

#7 ludreamer

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.12.2009 21:00

Wszystko działa pięknie. Tylko pomoglibyście w zapętleniu tych 3 częsci kodu? Bo wypisywanie tego jest czasochłonne (jak dajmy na to jest 100 dzwiekow) i glupie skoro mozna zapetlic.

register_clcmd("say 1","a1")
register_clcmd("say_team 1","a1")
register_clcmd("say 2","a2")
register_clcmd("say_team 2","a2")
register_clcmd("say 3","a3")
register_clcmd("say_team 3","a3")
register_clcmd("say 4","a4")
register_clcmd("say_team 4","a4")
register_clcmd("say 5","a5")
register_clcmd("say_team 5","a5")

precache_sound("sound/1.mp3")
precache_sound("sound/2.mp3")
precache_sound("sound/3.mp3")
precache_sound("sound/4.mp3")
precache_sound("sound/5.mp3")

public a1(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/1.mp3")
}
public a2(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/2.mp3")
}
public a3(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/3.mp3")
}
public a4(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/4.mp3")
}
public a5(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/5.mp3")
}

ps. csMisieK: No fajnie, ale nie o to prosiłem ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.12.2009 21:46

Chodzi Ci o to aby po wpisaniu różnych słów odpalała się ta sama funkcja tj. "haha;hahahaha;hahahahaha"?
  • +
  • -
  • 0

#9 ludreamer

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.12.2009 22:32

Nie.
Chodzi mi o zupełnie co innego, czyli:

precache_sound("sound/1.mp3")
precache_sound("sound/2.mp3")
precache_sound("sound/3.mp3")
precache_sound("sound/4.mp3")
precache_sound("sound/5.mp3")

i to zamienić na coś w stylu:

int licznik;
for (licznik=0; licznik<5; licznik++)
precache_sound("sound/%d.mp3",licznik);


Nie znam się za bardzo na języku pluginowym, w każdym razie pokazałem co mam na myśli

[ Dodano: 14-12-2009, 17:54 ]
Doszedłem już do tego:

new licznik
for (licznik=0; licznik<=5; licznik++)
{
   precache_sound("sound/1.mp3")
}

Tylko nie wiem jak w miejsce tej jedynki dać wartość licznika.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych