Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nekro i Mag + stalker


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 HalveS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 10.12.2009 22:16

Witam.

Mam takie problem, ze w momencie gdy ktos z klasa maga lub nekro ma stalkera i nie ma dodanego zadnego punktu do sily, to w momencie spawnu na starcie rundy od razu dostaje slaya. Gdy doda np 2 pkty w sile to juz jest wszystko ok. Czym to moze byc spowodowane? Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem? Wersja moda 5.8d.

Kod startu rundy:
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		set_renderchange(i)	
	}
		
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
	SpawnPowerup()
}
I jeszcze:
public add_redhealth_bonus(id)
{
	if (player_b_reduceH[id] > 0)
		set_user_health(id,get_user_health(id)-player_b_reduceH[id])
	if(player_item_id[id]==17)	//stalker ring
		set_user_health(id,5)
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.12.2009 22:45

Na pw ci napisałem :P
Na moje to skorzystaj z tego co jest na PW
albo wywal z stalka reduceH
;>
  • +
  • -
  • 0

#3 HalveS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 10.12.2009 22:53

To co na PW dales to do wersji 5.9 :P a ja na 5.8 dzialam a tam nie ma changehealth :P Sprobuje z wyrzuceniem reduceH.
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.12.2009 22:55

Aff ja też mam 5.8 i mam change_health :)
Jakby problemy były to napisz
  • +
  • -
  • 0

#5 HalveS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 10.12.2009 23:21

Po wyrzuceniu reduceH wyglada na to ze dziala :) leci ++

Teraz mam kolejne zadanie.
Chce zrobic zeby nekro dawalo po wskrzeszeniu hp w zaleznosci od inteligencji, a poki co udalo mi sie zrobic ze daje hp ale w zaleznosci od inteligencji osoby wskrzeszanej :P

Nie wiem jak pobrac wartosc inteligencji wskrzeszacza :(
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych