Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Plague Mod 3.59



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#21 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.04.2009 16:17

Mam już na serwerze biohazard... ale wyłączony xP

Czy jak dodam tego moda, i włącze serwer... to czy serwer i mod będą działać poprawnie?

Czy ten biohazard będzie wpływał na pracę moda / serwa O:)

PS: Bardzo przepraszam za odkop, ale muszę wiedzieć czy usuwać biohazard a wgrywać Zombie Plague....
  • +
  • -
  • 0

#22 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 07.04.2009 16:20

Mogą Ci się pliki pomieszać...
Ale tak to nic Ci się z Modem/Serwerem nie stanie...
  • +
  • -
  • 0

#23 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.04.2009 16:23

Mogą Ci się pliki pomieszać...


Czyli mod będzie nie sprawny? (Zombie Plague)

PS: Sorx za odkop...
  • +
  • -
  • 0

#24 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 07.04.2009 16:27

No na to pytanie nie mogę Ci odpowiedzieć, ale jeżeli pliki będą się nadpisywać to będzie coś nie tak, ale wgraj i spróbuj.
Raczej będziesz miał wszystko dobrze.
  • +
  • -
  • 0

#25 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.04.2009 16:32

Dobrze...

Mam ostatnie pytanie jeśli można:
Czym się różni Biohazard od Zombie Plague?

Albo dokładniej
Który lepszy?

PS: Nie odkopuje... tylko pytam!
  • +
  • -
  • 0

#26 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 07.04.2009 16:37

Biohazard: Jest to inna odmiana Zombie Mod. Ma w sobie troche CSDM. Losowo wybierany jest jeden zombie (terro) i on zaraża reszte (ct).
Właśnie broń się wybiera jak w CSDM. CT może w siebie strzelać ale się nie zabiją gdyż nie ubywa HP. Zaś zombie nawzajem mogą się pozabijać.

Zombie Swarm: Mod pozwalający zmierzyć się graczom w konflikcie umarłych (w tym przypadku są nimi terroryści tzw. zombie) oraz żywych ludzi starających się przeżyć (antyterroryści). Mod nie zmienia całej rozgrywki tylko zasady. Stajemy po jednej stronie żywych lub umarłych i kolejno żywi starają się przeżyć jak najdłużej, lub po prostu zabić nieumarłych, umarli zaś, muszą nie dopuścić do końca czasu danej rundy i zabić wszystkich graczy z przeciwnej drużyny. Antyterroryści mają do wykorzystania wszystkie możliwe bronie, mają do wykorzystania także bronie terrorystów po wpisaniu w czacie komendy "/bm". Standardowym wyposażeniem nieumarłych (terroryści) są ich szpony oraz ogromna ilość życia (HP) sięgająca na serwerach wg. ustawień od 600 do nawet 3000 punktów. Ich stan gotówki przy każdej rundzie jest resetowany do 0$. Często na serwerach dla efektu grozy używany jest efekt "nocy" (gdzie po prostu zapada mrok) w którym to, nieumarli korzystają z noktowizorów, a żywi korzystają tylko z latarek (także brak możliwości zakupu noktowizorów)). Wtedy rozgrywka staje się bardzo emocjonująca. Poleca się dla osób słabo nerwowych i sercowych opuszczenie grania tej modyfikacji podczas efektu "nocy" z powodu dużego stresu, który może nastąpić podczas niespodziewanego ataku. Istnieją także różne mapy stworzone do tej modyfikacji o początkowej mapie zm_ w której to ludzie mają dużo więcej miejsca do schronienia się przed nieumarłymi. Występuję jednak wiele różnych błędów, dotyczących grania. Każdy nieumarły po zabiciu żywego dostaje 300 $ jak w normalnej grze. Przykładowo po zabiciu 5 ludzi, dostaję 1500 $ dzięki którym może zakupić broń MP5. Często na takich serwerach wykorzystywany jest mod unlimited-ammo (nieskończona amunicja) więc gracz z przewagą 1000 HP oraz bronią jest naprawdę irytujący.

Zombie Plague: Tryb gry bardzo podobny do Zombie Swarm, ponieważ także tutaj toczy się pojedynek pomiędzy ludźmi, a zombie. Na początku każdej rundy jeden z graczy zostaje losowo wybrany i staje się zombie. Jego zadaniem jest zarażenie wszystkich ludzi, każdy kto uległ zainfekowaniu przyłącza się do niego. Ludzie mogą się bronić przed umarłymi za pomocą broni wybieranych na początku każdej rundy oraz przedmiotów kupowanych z dodatkowego menu. Dodatkowo każdy granat ma zmienione właściwości w stosunku do normalnej gry. He grenade (ang. granat zaczepny) podpala zombie, flashbang (ang. granat błyskowy) zatrzymuje ich na chwilę w miejscu, a smoke grenade (ang. granat dymny) oświetla teren, na którym wybuchł. Z kolei zombie mogą wybierać jakie zdolności chcą mieć bardziej rozwinięte oraz także korzystać ze specjalnego menu, które zawiera przedmioty im pomocne. W tym modzie również wykorzystuje się głównie mapy zm_.

Polecam ci Zombie Plague, później Biohazard a na końcu Zombie Swarm
  • +
  • -
  • 0

#27 Wolfer

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 28.08.2009 02:48

niech ktoś mi powie jak dodawać sub pluginy do zombie plague. taki uniwersalny poradnik bo chciałbym wgrać kilka oraz wiedzieć gdzie co dopisać i ustalić np cenę extra itemu lub hp skrzynek do stawiania

#28 Trecco

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:127.0.0.1
Offline

Napisano 19.09.2009 23:44

Taa... Jeżeli chodzi o extra itemki:

1. Pobierasz pliczek *.sma
2. Otwierasz go w notatniku LUB ściągasz AMXX-Studio i edytujesz (ma w sobie kompilator)
3. Szukasz słowa "cost", może być w przeróżnym formacie, np:
const g_item_cost = 1
tu jako cvar:
g_item_cost = register_cvar("zp_jakisitem_cost", "1")
widzisz, że ich wartość wynosi 1, zmieniasz ją na swoją
4. Reszta to tylko skomplikować plik na amxx
5. Dodać go do cstrikeaddons/amxmodx/plugins
6. Dopisać nazwę w cstrikeaddons/amxmodx/configs pliczek plugins-zplague.ini
przykład:
hpk.amxx			;kickuje ludzi powyzej 150pingu
day_light.amxx			;komenda amx_jasnosc (0-26) zmienia jasnosc serwera
ad_manager.amxx			;dodaje reklamy
czat_log.amxx			;zapisuje logi rozmowy na serwerze
WebSiteBot.amxx			;dodaje bota z reklama w specie


Nic trudnego.



@EDIT

Pasowało by odświeżyć nieco wersję, już dawno wyszła 4.3, a wy z 3.59 się bawicie
AlliedModders - Zombie Plague Mod 4.3
  • +
  • -
  • 0

#29 LoVeK

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:K-Z
Offline

Napisano 10.03.2010 08:00

dzięki za to,
A tam mało item można kupic jest jakiś plugin na to?
  • +
  • -
  • 0

#30 gradziel1041

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 12.03.2010 21:41

Dzięki ci :P wtedy na ZombiModzie miałem ludzi 10/20 12/20 teraz full serwer!
Jest sieka i dzięki ci :) +Reputacja
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#31 Rygiel12

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:166
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 06.05.2010 12:50

Dziękuje za tego moda , wszystko pięknie działa , wspamniała robota , aż dużo graczy gra , dużo ludzi lubi ząbiki :]

#32 JaBydlak

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:332
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.07.2010 00:11

A gdzie tu sie mapy dodaje ?
  • +
  • -
  • 0

#33 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.07.2010 00:16

do maps tylko się sciąga specjalne
  • +
  • -
  • 0

#34 JaBydlak

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:332
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.07.2010 00:21

jak w amxmodmenu wchodze to w mapach pisze ze nie ma zadnych
  • +
  • -
  • 0

#35 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.07.2010 06:04

bo musisz ściągnąci i dodać nazwy do maps.ini w addons/amxmodx/config/ a mapy do cstrike/maps
  • +
  • -
  • 1

#36 T.I.G.E.R

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Iława
Offline

Napisano 01.06.2011 22:12

Mógłby mi ktoś napisać poradnik jak wgrać tego Zombie Plague Mod 4.3 czy wszystko jest tak samo jak w tym poradniku?;]
Z góry dzięki za odpowiedź :)
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli pomogłem daj +

#37 Pexik

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:David
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 15.01.2012 12:34

Chcaił bym zrobić zombie moda, mam serwer 24 slot lecz nigdy nie grałem i nie zajmowałem sie zombie moda jeżeli któś chcę pomoc i zostać opiekunem serwera pisać na PW

#38 ADi kox TRN

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 01.02.2012 15:21

Pytanie mam ten plugin lecz wpisuje, np zp_nemesis <nick> Unknown Command ? i jak nabiję ammo packi na jednej rundzie to na drugiej ich już nie mam.Plugin dobry lecz nidokączony
  • +
  • -
  • 0

#39 KaWi

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.01.2015 19:40

to jest na linuxa? 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych