Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak edytowac modele do cs?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 L33tPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 07.12.2009 00:52

Tak jak w temacie jak edytowac modele do csa? Jest do tego jakis program lub cos? Odwdziecze sie za pomoc. Pozdrawiam L33tPL™
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 07.12.2009 09:28

Tak jak w temacie jak edytowac modele do csa? Jest do tego jakis program lub cos?

np. Milkshape 3D
Google nie gryzie (jeszcze...)
  • +
  • -
  • 0

#3 wazniaK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:85
  • GG:
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 07.12.2009 09:43

Może to pomoże :

http://amxx.pl/topic... ... htm#109485

#4 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 07.12.2009 23:01

Tak jak w temacie jak edytowac modele do csa? Jest do tego jakis program lub cos?

np. Milkshape 3D
Google nie gryzie (jeszcze...)


A jak w tym otwierac pliki .MDL??
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.12.2009 23:13

musisz zdekompilować model
tools->>>half life->>>decomplite normal...
  • +
  • -
  • 0

#6 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 07.12.2009 23:29

musisz zdekompilować model
tools->>>half life->>>decomplite normal...


No ok zrobilem jak mowiles i otworzylem ten model i jak np dodac na tym modelu jakis znaczek lub napis (jak u mnie model deagla)??? I pozniej jak je zapisac zeby wkleic plik do csa i grac z nim.
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 07.12.2009 23:41

Poczytaj na stronach zajmujących się tym.
Jest pełno tutoriali i nikt specjalnie dla ciebie nie będzie pisał nowego.
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.12.2009 23:45

zaraz zgona zaliczę to ty wreszcie co chcesz edytować teksturę czy strukturę modelu
jeśli teksturę to hlmv + paint/gimp
  • +
  • -
  • 0

#9 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 07.12.2009 23:51

zaraz zgona zaliczę to ty wreszcie co chcesz edytować teksturę czy strukturę modelu
jeśli teksturę to hlmv + paint/gimp


No model chce edytowac se jakis znaczek na nim dorobic lub cos tylko niewiem jaki program i jak HLMV mam ale niewiem jak sie dobrac do tekstury tego modelu;/
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.12.2009 23:58

textures->> wybierasz teksture->>>export texture->>>coś tam do niej dodajesz w programie->>>>import texture->>>file->>>>save model
  • +
  • -
  • 0

#11 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 08.12.2009 00:04

textures->> wybierasz teksture->>>export texture->>>coś tam do niej dodajesz w programie->>>>import texture->>>file->>>>save model



Error loading .BMP texture
  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.12.2009 00:11

przez co otwierasz ?
  • +
  • -
  • 0

#13 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 08.12.2009 00:12

Edytowalem Paint Netem i patrz dodalem napis na C4 dzialalo a na AWP niedziala ;/
  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.12.2009 00:14

chcesz dwa razy to samo teksturę wczytać :D na rożne modele ? importowana tekstura musi mieć taką samą rozdzielczość jak ta stara
  • +
  • -
  • 0

#15 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 08.12.2009 00:16

Ej a ostatnie pytanie bo i tak dam pomogl bo pomogles. Patrz edytowalem c4 i jak zapisac v_c4.mdl, w_c4.mdl czy p_c4.mdl???? bo zapisalem jako v_c4 i mam taka dziwno pake jak by z gory

Edit@ niewiem jak to zapisac lub zimportowac zeby niebylo tego error loading .bmp texture


Edit2@ up niewazne juz all umiem dzięki za pomoc :)) proszę o close tematu
  • +
  • -
  • 0

#16 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.12.2009 17:36

wiec tak plik BMP musi byc zapisany w 8 bitach wiec wystarczy w PS dac obrazek--> narzedzia--> indexowanie kolorow i tutaj wybierasz windows potem zapisujesz i zaznaczasz 8 bitow i masz txt gotowa do importu
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych