Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pokazywanie nazwy klasy zamiast jej ID


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.12.2009 20:46

Witam,

Mam taką oto linijke:

client_print(0, print_chat, "[DiabloMod] %s awansowal %i (do poziomu %i)", name, player_class[id], player_lvl[id])

Jest to linijka w funkcji: Give_xP(id,amount)

Teraz mi pokazuje:

[DiabloMod] NICK awansowal 7 (do poziomu 10)

a chciałbym żeby pokazywało:

[DiabloMod] NICK awansowal ninja (do poziomu 10)

Proszę o pomoc :mur:

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.12.2009 20:59

client_print(0, print_chat, "[DiabloMod] %s awansowal %i (do poziomu %i)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.12.2009 20:59

client_print(0, print_chat, "[DiabloMod] %s awansowal %s (do poziomu %i)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.12.2009 21:00

player_class[id], Race[player_lvl[id]]


;>

Jak juz edytujesz to popraw %i na %s bo masz tekst do wyswietlania :>
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.12.2009 21:00

wiem wiem :D
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.12.2009 21:02

Jakbys nie probowal mnie wyprzedzic o te 5-10s to bys tez zrobil string jako %s :]

Czekaj... R3X czemu masz sma diablo na dysku? Cos kombinujesz za moimi plecami? :)
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.12.2009 21:05

padł strzał, a przy okazji miałem otwarte źródło db to wkleiłem kod sugerujący :> można zatrzymać stoper
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.12.2009 21:06

Dzięki za szybką odpowiedź :)
Pomógł poleciało ;>

A żeby nie zakładać nowego tematu to jak zrobić żeby pokazywało jaki item otrzymał gracz? Po zabiciu albo kupieniu.

#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.12.2009 21:08

public award_item(id, itemnum)
{
tu dodaj


Miczu, ta, dodaje natywy i robię pluga do oddawania itemów :D say /daj i say /wez...tylko nie mam z kim testować to szukam podbotów; chcesz rzucić okiem? O:)
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.12.2009 21:09

Na koncu award_item daj odpowiedni print i masz tam nazwe zmienna w ktora jest wpisany nazwa itemu wiec nie problem.
  • +
  • -
  • 0

#11 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.12.2009 21:09

public award_item(id, itemnum)
{
tu dodaj


Miczu, ta, dodaje natywy i robię pluga do oddawania itemów :D say /daj i say /wez...tylko nie mam z kim testować to szukam podbotów; chcesz rzucić okiem? O:)


Tak wiem, ale jakoś nie wiem co dodać O.o

[ Dodano: 03-12-2009, 21:13 ]
Tak będzie dobrze:

}
	BoostRing(id)
	
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
	
	client_print(0, print_chat, "[DiabloMod] %s znalazl przedmiot: %i", name, player_item_name[id])
	return PLUGIN_CONTINUE
}

?

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.12.2009 21:20

Ciagi znakowe ala 'napis' uzywa %s zamiast %i (liczba calkowita), wiec zmien na przedmiot: %s i powinno smigac.
  • +
  • -
  • 0

#13 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.12.2009 21:24

Dzięki wielkie :]

Można zamknąć :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych