Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problem z antyrushem - **Rush-off**
#1
Napisano 03.12.2009 02:14
Dodam, ze w logach nie ma zadnych bledow zwiazanych z antirusherem, oraz liczba graczy na serwerze tez jest wieksza od minimalnej przy jakiej strefy powinny dzialac. Cvary do tego pluginu tez sprawdzalem juz milion razy.
Testowalem plugin w wersji 2.4, 2.5 i 2.6.
Wersja 2.4 jest chyba najbardziej stabilna i poza tym, ze sie wylacza po kilku dniach, innych bledow nie zauwazylem.
Wersja 2.6 potrafi zyc wlasnym zyciem. Strefy wylaczaja sie czasami po 45 a czasami po 60 sekundach. Wiem, ze w tej wersji zaszly zmiany w stosunku do tego co jest w wersji 2.4. Ale tak byc nie moze, zeby plugin dzialal w kratke.
Tym bardziej, ze takie przypadlosci wystepuja nie tylko u mnie, o czym przekonalem sie szukajac rozwiazania problemu w internecie.
Moze plugin wchodzi w interakcje z innymi pluginami i pojawiaja sie jakies bledy, a moze cos jest zle napisane. Nie wiem, nie znam sie na tyle na tworzeniu skryptow do amxa, zeby to ocenic.
Jezeli plugin potrafi przestac dzialac, bez jakichkolwiek bledow objawiajacych sie w logach, oraz nie jest tez zapauzowany w menu amxa, to cos musi nie banglac w samym pluginie, jesli pomagaja tylko restarty serwera. Moze to jest zwiazane z obsluga eventow albo jakas zmienna dotyczaca ilosci graczy przy ktorych strefy przestaja dzialac. Nie wiem, nie znam sie na modelu zdarzen w amxie. Wydaje mi sie, ze nawet jesli plugin padnie na jednej mapie, to przy zmianie mapy wszystkie zmienne powinny byc resetowane a ich wartosci obliczane na biezaco. Tymczasem teraz jedynym rozwiazaniem jest reset serwera czyli de facto czyszczenie stanu pamieci.
Pytanie do autora pluginu, czy pracuje nad kolejna wersja antirushera wolna od tego typu bledow?
#2
Napisano 03.12.2009 19:39
#3
Napisano 03.12.2009 19:43
Załączone pliki
#4
Napisano 05.12.2009 19:03
W załączniku stabilna wersja AR, ustawienia te same.
dzięki za pomoc Tylko z tego co widze w zrodlach, to to jest ta wersja antirushera, w ktorej strefy sie wylaczaja jesli wynik teamu atakujacego jest o iles wiekszy od wyniku teamu broniacego. No ale da sie (chyba) to wylaczanie obejsc ustawiajac wysoka wartosc parametru TP_TEAM_DIFF (teraz przy 5 punktach roznicy strefy sie wylaczaja).
#5
Napisano 06.12.2009 06:48
#6
Napisano 06.12.2009 16:44
#7
Napisano 07.12.2009 22:27
#8
Napisano 08.12.2009 11:58
#9
Napisano 08.12.2009 11:59
Tak, ale nie dałem jej public - pomyślę.To istnieje jakas wersja antyrushera pozbawiona bugow?
#10
Napisano 08.12.2009 17:28
#11
Napisano 08.12.2009 20:53
Przez ładne kilka miesięcy nie miałem z tym najmniejszych problemów, no ale pr0 Seba wie lepiej
Dodatkowo przy ustawieniu na pole siłowe zabija przy próbie przebicia się.
Ale pamiętaj:
To jest i tak zabugowane.
Załączone pliki
#12
Napisano 09.12.2009 13:04
Wiem lepiej, gdyby działało to poprawnie to by setki ludzi nie zakładało tematów że nie działa. A wszystkie te wersje działają na tym samym base, które jest właśnie zabugowane.no ale pr0 Seba wie lepiej
#13
Napisano 09.12.2009 14:23
Pavulon napisał/a:
no ale pr0 Seba wie lepiej
Wiem lepiej, gdyby działało to poprawnie to by setki ludzi nie zakładało tematów że nie działa. A wszystkie te wersje działają na tym samym base, które jest właśnie zabugowane.
A sprawdzałeś chociaż to co dałem ? Czy tylko tak mówisz bo powstały jakieś tam tematy dotyczące oryginalnej wersji ?
#14
Napisano 09.12.2009 20:23
Nie muszę, bo w tym jest kod z wersji 1.0, 1.2, 1.4 antyrushera który właśnie jest błędny.A sprawdzałeś chociaż to co dałem ? Czy tylko tak mówisz bo powstały jakieś tam tematy dotyczące oryginalnej wersji ?
#15
Napisano 10.12.2009 13:24
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych