Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z antyrushem - **Rush-off**


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 depesz

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 03.12.2009 02:14

Juz od ponad pol roku walcze z pluginem do antyraszu. Caly czas pojawia sie ten sam problem - plugin wylacza sie samoczynnie po jakis 4-5 dniach i po starcie rundy pojawia sie komunikat, ze mozna raszowac. Pomagaja jedynie restarty serwera. Ale takie rozwiazanie juz mnie denerwuje.

Dodam, ze w logach nie ma zadnych bledow zwiazanych z antirusherem, oraz liczba graczy na serwerze tez jest wieksza od minimalnej przy jakiej strefy powinny dzialac. Cvary do tego pluginu tez sprawdzalem juz milion razy.

Testowalem plugin w wersji 2.4, 2.5 i 2.6.
Wersja 2.4 jest chyba najbardziej stabilna i poza tym, ze sie wylacza po kilku dniach, innych bledow nie zauwazylem.
Wersja 2.6 potrafi zyc wlasnym zyciem. Strefy wylaczaja sie czasami po 45 a czasami po 60 sekundach. Wiem, ze w tej wersji zaszly zmiany w stosunku do tego co jest w wersji 2.4. Ale tak byc nie moze, zeby plugin dzialal w kratke.
Tym bardziej, ze takie przypadlosci wystepuja nie tylko u mnie, o czym przekonalem sie szukajac rozwiazania problemu w internecie.

Moze plugin wchodzi w interakcje z innymi pluginami i pojawiaja sie jakies bledy, a moze cos jest zle napisane. Nie wiem, nie znam sie na tyle na tworzeniu skryptow do amxa, zeby to ocenic.
Jezeli plugin potrafi przestac dzialac, bez jakichkolwiek bledow objawiajacych sie w logach, oraz nie jest tez zapauzowany w menu amxa, to cos musi nie banglac w samym pluginie, jesli pomagaja tylko restarty serwera. Moze to jest zwiazane z obsluga eventow albo jakas zmienna dotyczaca ilosci graczy przy ktorych strefy przestaja dzialac. Nie wiem, nie znam sie na modelu zdarzen w amxie. Wydaje mi sie, ze nawet jesli plugin padnie na jednej mapie, to przy zmianie mapy wszystkie zmienne powinny byc resetowane a ich wartosci obliczane na biezaco. Tymczasem teraz jedynym rozwiazaniem jest reset serwera czyli de facto czyszczenie stanu pamieci.



Pytanie do autora pluginu, czy pracuje nad kolejna wersja antirushera wolna od tego typu bledow?
  • +
  • -
  • 0

#2 mikus

    Ekipa PGC

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:406
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wola
Offline

Napisano 03.12.2009 19:39

Pokaż ustawiania go
  • +
  • -
  • 0

#3 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 03.12.2009 19:43

W załączniku stabilna wersja AR, ustawienia te same.

Załączone pliki

  • Załączony plik  ar.rar   51,73 KB  36 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#4 depesz

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 05.12.2009 19:03

W załączniku stabilna wersja AR, ustawienia te same.


dzięki za pomoc :) Tylko z tego co widze w zrodlach, to to jest ta wersja antirushera, w ktorej strefy sie wylaczaja jesli wynik teamu atakujacego jest o iles wiekszy od wyniku teamu broniacego. No ale da sie (chyba) to wylaczanie obejsc ustawiajac wysoka wartosc parametru TP_TEAM_DIFF (teraz przy 5 punktach roznicy strefy sie wylaczaja).
  • +
  • -
  • 0

#5 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 06.12.2009 06:48

To jest i tak zabugowane.

#6 depesz

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 06.12.2009 16:44

To istnieje jakas wersja antyrushera pozbawiona bugow?
  • +
  • -
  • 0

#7 n0!

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:45
  • Lokalizacja:z Mongolii
Offline

Napisano 07.12.2009 22:27

Ja mam tego 2.6 alfa i potrafi przez ponad miesiac funkcjonowac dobrze, a bywaja i takie dni co plugin sam sie wylaczy czy za szybki Rash off, nic nie poradzisz ;P

#8 bakaczysko

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:lolandia
Offline

Napisano 08.12.2009 11:58

mialem ten sam blad. Jednak po kilu resach serwa problem ustal. Teraz znowu mam taki problem ze auto restart sie sam wlacza w polowie mapy hehe
  • +
  • -
  • 0

#9 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.12.2009 11:59

To istnieje jakas wersja antyrushera pozbawiona bugow?

Tak, ale nie dałem jej public - pomyślę.

#10 depesz

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 08.12.2009 17:28

No bylo by fajnie, bo nie widze sensu uzywanie pluginu, ktory jest zle napisany. :)
  • +
  • -
  • 0

#11 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.12.2009 20:53

Dam ci moją wersję (czyli to co dał zer0. ale bez wyłączania stref przy przegrywaniu).
Przez ładne kilka miesięcy nie miałem z tym najmniejszych problemów, no ale pr0 Seba wie lepiej :spadowa:

Dodatkowo przy ustawieniu na pole siłowe zabija przy próbie przebicia się.

Ale pamiętaj:

To jest i tak zabugowane.

^D^

Załączone pliki

  • Załączony plik  ar.rar   51,27 KB  126 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#12 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 09.12.2009 13:04

no ale pr0 Seba wie lepiej

Wiem lepiej, gdyby działało to poprawnie to by setki ludzi nie zakładało tematów że nie działa. A wszystkie te wersje działają na tym samym base, które jest właśnie zabugowane.

#13 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.12.2009 14:23

Pavulon napisał/a:
no ale pr0 Seba wie lepiej
Wiem lepiej, gdyby działało to poprawnie to by setki ludzi nie zakładało tematów że nie działa. A wszystkie te wersje działają na tym samym base, które jest właśnie zabugowane.


A sprawdzałeś chociaż to co dałem ? Czy tylko tak mówisz bo powstały jakieś tam tematy dotyczące oryginalnej wersji ?
  • +
  • -
  • 0

#14 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 09.12.2009 20:23

A sprawdzałeś chociaż to co dałem ? Czy tylko tak mówisz bo powstały jakieś tam tematy dotyczące oryginalnej wersji ?

Nie muszę, bo w tym jest kod z wersji 1.0, 1.2, 1.4 antyrushera który właśnie jest błędny.

#15 depesz

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 10.12.2009 13:24

dzięki Pavulon. Potestuje te wersje.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych