Mam problem z umiejetnoscia maga, mianowicie w opisie klasy jest podane ze strzelajac zamraza wroga i przez 15 sekund zabiera mu 5hp co 2 sekundy. Umiejetnosc ta nie dziala poprawnie, wrog zostaje spowolniony, ale nie jest mu odejmowane hp.
Przegladajac kod znalazlem funkcje odpowiedzialna za to:
public funcDemageVic(id,attacker) { id-=GLUTON if(get_user_health(id)>10) set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON) DoDamage(id, attacker1, 5); }
Natomiast funkcja odpowiedzialna za wywołanie (moze tu cos nie tak jest?):
public Damage1(id) { attacker = get_user_attacker(id) if ((is_user_connected(id)) && (id!=0) && (is_user_connected(attacker)) && (attacker!=0)) { weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo) if(is_user_connected(attacker)&&(attacker!=id)&&player_class[attacker] == Mag) { if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) { agi=(BASE_SPEED / 2) set_speedchange(id) if(DemageTake[id]==0) { DemageTake[id]=1 set_task(11.0, "funcReleaseVic", id) set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id) set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON) } } } } }
Czy byłby ktos w stanie pomoc mi w rozwiazaniu tego problemu?
[ Dodano: 06-12-2009, 17:54 ]
nikt nie zajmowal sie tym problemem?