Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nowy Item - Anty Arch


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.12.2009 17:09

Witam,

Jak zrobić item który redukowałby obrażenia zadawane z archów o losowo:
25%
50%
75%

?

#2 hulala

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:49
  • Lokalizacja:Cz-Dz
Offline

Napisano 03.12.2009 15:29

Przyłączam się do prośby :D Bardzo ciekawy item
  • +
  • -
  • 0

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 03.12.2009 16:26

if (player_item_id[pid]==ID){ 
		new losuj = random_float(0.25,0.75) 
		dam = floatround(dam*losuj) 
	}

ID - id itemku
player_item_id < to można zastąpić zmienną globalną jeśli robicie je do nowych itemków i chcecie móc łączyć to z innym itemkiem ;)

Powinno działać u siebie miałem tylko całkowite zablokowanie ;)

@Edit: dodać pod
if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue

  • +
  • -
  • 0

#4 Daniel

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
Offline

Napisano 03.12.2009 17:40

if (player_item_id[pid]==ID){
new losuj = floatround(random_float(0.25,0.75))
dam = dam*losuj
}

Mógłbyś dać cały kod?

if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue

Nie mam tego :/
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 03.12.2009 18:07

zaktualizowałem bo w złym miejscu floatround wstawiłem ;>
if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue
Wersja 5.9l zobacz gdzie to jest ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 05.12.2009 00:28

Jakie ma zadanie zmienna "dam"?

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.12.2009 00:32

dam skrót od damage ?:<
Zobacz w kodzie.
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 06.12.2009 14:13

dam skrót od damage ?:<
Zobacz w kodzie.


Powinno chyba być "dmg" ale dam też dobrze ;>

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.12.2009 17:59

deLL, trzy kropki ...
Popatrz na cały kod dotyczący archów i zmienną jest dam po za tym jakie to ma znaczenie jak sobie zmienną nazwiesz?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych