Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kusza - właściwości


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marx

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubin
Offline

Napisano 01.12.2009 00:00

Witam.
Chciałbym się zapytać, czy możliwe jest takie ustawienie kuszy, aby obrażenia zadawane przez nią były redukowane/odbijane przez itemy i pancerze tak jak w przypadku normalnych broni. Prosiłbym też o ewentualne wytłumaczenie mi, jak to zrobić. :help:
Z góry dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 01.12.2009 00:16

Funkcja
public toucharrow(arrow, id)
Jak to zrobić dmg chyba ogarniesz, odnośnie obrażeń to do dmg daj - ILE (zależy od czego ma zależeć redukcja)
Odnośnie pancerzu to np.
if (is_user_admin(id)) return
powinno zadziałać :> że admina się bełty nie dotkną :>
  • +
  • -
  • 0

#3 Marx

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubin
Offline

Napisano 02.12.2009 23:06

Ok, dzięki za pomoc. :>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych