Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 kill 1 host


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 28.11.2009 22:32

Jak najlepiej sprawdzic czy jednym strzalem zostalo zabite 2 osoby (lub wiecej) ? :P wiem ze byl taki plugin ale nazwy nie moge sobie przypomniec
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 28.11.2009 22:38

Mozna atakowac ten porblem na wiele sposobow...

Z eventa zabicia brac czas serwera (smierci wielu osob nastepuja [niemal]natychmiast).

Zrobic zmienna globalna, w ktorej dac ++ gdy kogos zabije kogos i zerowanie przy przeladowaniu, zmianie ammo - to chyba najlepszy sposob.
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2009 23:21

może event money ? sprawdzać co 0.1 sekundy lub mniej czy kasa zwiększyła się dwóch przebiegach o 300 + zmiana amunicji
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 28.11.2009 23:26

DarkGL, wrazliwe na mody co zmieniaja kase i nie lapanie gdy ktos ma 16000 w kieszeni :>
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2009 23:32

ale dla 80 % by działało :D
no i jeszcze client_PreThink tzn. łapie strzał i sprawdza w deathmsg i potem za 0.1 sekundy zerowanie rozwiązań jest mnóstwo ale chyba najprostszym jest ten co napisał miczu czyli deathmsg i zliczanie
  • +
  • -
  • 0

#6 kyku

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 29.11.2009 00:34

tak tez mialem zrobic ale myslalem ze jest latwiejszy sposob ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych