Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

crashe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 28.11.2009 21:32

Witan
mam problem, zainstalowalem serwer steam + ns (samo bylo w panelu tserwery.pl) no i instalowalem pluginy, zainstalowalem a tu nagle crash sie zrobil wylaczalem pojedynczo, no i serwer po jakims czasei crashuje sie, logi sa czyste, nic w nich nie ma. Pluginy teżraczej wszystkie działają. proszę o pomoc.

Plugins ini
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
amxbans.amxx        ;AMXBans

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
reasonkicker.amxx
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

pl.amxx
hpk.amxx
ex.interp.amxx
afkbombtransfer.amxx
ptb.amxx
ad_manager.amxx
admin_gag.amxx
afkkicker.amxx
amx_ip.amxx
amx_banconfig.amxx
c4_center_timer.amxx
grenade_sack-0.4.1.amxx
godzina.amxx
ultimate_ss.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
galileo.amxx

aemiks ce ef gie

// Default value: 1
amx_vote_answers 1

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""

//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//

// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid 
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 1

// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 3500

// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0

// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0

// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0

mp_max_fb 3 || ilość flashbangów
mp_max_he 1 || ilość he
mp_max_sg 2 || ilość smoke

amx_interp_style 1

ptb_saychat 2
0 - wylaczenie wszystkich wiadomosci, ktore pisze ptb
1 - wlaczone wiadomosci (standard)
2 - zminany druzyn graczy beda pokazywane w chacie

ptb_transfer_type 2

ptb_switch_immunity 0
0 - ptb moze przenosci admina z immunitetem
1 - ptb nie moze przenosci admina z immunitetem

ptb_limitjoin_immunity 1
0 - ptb stawia opor adminowi przy wyborze druzyny (np. nie pozwala wejsc do CT)
1 - admin moze bez problemu wybrac druzyne

ptb_immunity_level "o"

ptb_access_level "l" 

amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 4 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//4 dynamiczna

gal_rtv_wait 10
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skąd maja być sczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 3
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

amx_ss_max 10 //ile można maksymalnie zrobić sreenów graczowi
amx_ss_interval 1.0 //czas jaki musi minąc aby wykonać następny sreen
amx_ss_design 3 //display options
amx_ss_site www.FunnyCS.PL //strona/forum na jakim trzeba dodać sreena aby został zdjęty ban.

ers_enabled 1 //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle 1 //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads 180 // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache "10" //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:

I mam pytanie, bo zmieniałem w pliku amxbans.txt i roundsound.txt no i niewiem czy to może być przez to?

Aha

Roundsound nie działa, ani się nie sciąga, a w sayu jest "aby costam i costam wpisz /roundsound".


; CT Sounds
"sound/misc/bikozz1.mp3" "CT"
"sound/misc/bikozz2.mp3" "CT"
"sound/misc/bikozz3.mp3" "CT"
"sound/misc/bikozz4.mp3" "CT"
"sound/misc/bikozz5.mp3" "CT"
"sound/misc/bikozz6.mp3" "CT"
"sound/misc/bikozz7.mp3" "CT"
"sound/misc/bikozz8.mp3" "CT"
"sound/misc/bikozz9.mp3" "CT"
"sound/misc/bikozz10.mp3" "CT"

; T Sounds
"sound/misc/bikozz11.mp3" "T"
"sound/misc/bikozz12.mp3" "T"
"sound/misc/bikozz13.mp3" "T"
"sound/misc/bikozz14.mp3" "T"
"sound/misc/bikozz15.mp3" "T"
"sound/misc/bikozz16.mp3" "T"
"sound/misc/bikozz17.mp3" "T"
"sound/misc/bikozz18.mp3" "T"
"sound/misc/bikozz19.mp3" "T"
"sound/misc/bikozz20.mp3" "T"
No i nic się nie sciąga, a taksamo się pliki nazywają.

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 28.11.2009 21:34

galileo.amxx wydaje mi się że to może robić ten.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 28.11.2009 21:39

A czy może być spowodowane tym, że 2 map chosery są włączone??

[ Dodano: 28-11-2009, 21:40 ]
Bo dopiero teraz sie kanpalem

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 28.11.2009 21:46

Myślę że raczej nie. ALe wył. galileo i czy dalej tak będzie :P
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 28.11.2009 21:50

Kasza, wyłączyłem mapchoosera i wszystko pieknie ładnie smiga, tylko roundsound nadal nie działa :/

[ Dodano: 29-11-2009, 09:35 ]
Wszystko ladnie pięknie aż pała mięknie - close.

#6 Kaskader

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:103
  • Lokalizacja:Z PoLsKi
Offline

Napisano 01.12.2009 18:25

Muza moze nie działać, bo jest źle skompresowana. :) ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych