Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bomb_sound problem z kompilacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dezmontnikus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 28.11.2009 16:48

Ściągłem plugin z tego tematu

http://amxx.pl/topic...nter-vt2148.htm

wpisałem swoje nutki ale nie chce się przekompilować. Możecie zobaczyć co z tym jest nie tak?

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "don't know"


#define MUZYCZKA1 "misc/bomba1"
#define MUZYCZKA2 "misc/bomba2"
#define MUZYCZKA3 "misc/bomba3"
#define MUZYCZKA4 "misc/bomba4"
#define MUZYCZKA5 "misc/bomba5"
#define MUZYCZKA6 "misc/bomba6"
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {

new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0, "stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/bomba1.wav")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/bomba2.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba3.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba4.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba5.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba6.wav")
}

}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba1.wav")
precache_sound("misc/bomba2.wav")
precache_sound("misc/bomba3.wav")
precache_sound("misc/bomba4.wav")
precache_sound("misc/bomba5.wav")
precache_sound("misc/bomba6.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.11.2009 16:51

.sma(103) : error 040: duplicate "case" label (value 2)
.sma(104) : error 040: duplicate "case" label (value 2)
.sma(105) : error 040: duplicate "case" label (value 2)
Myślisz że te kody błędów to potrzebne są krasnoludkom ?
Spojrzał byś w linijki 103,104,105 i byś coś zauważył...
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba3.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba4.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba5.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba6.wav")
Wszędzie jest "case 2" zamiast 2 -> 3 -> 4 -> 5 :mur:
  • +
  • -
  • 0

#3 wazniaK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:85
  • GG:
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 28.11.2009 16:58

Tu masz już dobrze tylko że na 3 piosenki
Myśle ze 3 to i tak za dużo ludzie przecież to server muli

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "don't know"


#define MUZYCZKA1 "misc/bomba1"
#define MUZYCZKA2 "misc/bomba2"
#define MUZYCZKA3 "misc/bomba3"
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {

new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0, "stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/bomba1.wav")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/bomba2.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba3.wav")



}

}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba1.wav")
precache_sound("misc/bomba2.wav")
precache_sound("misc/bomba3.wav")


return PLUGIN_CONTINUE

}


[ Dodano: 28-11-2009, 17:02 ]
Jeśli jednak chcesz na 6 to proszę popraw linijki
oczywiście nie pisz tego linijka 103 .......


case 0        
case 1
case 2 
case 3  linijka 103
case 4  linijka 104
case 5  linijka 105


#4 dezmontnikus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 28.11.2009 19:49

Wielkie dzięki działa :) można zamknąć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych