Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ButleDemage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 wazniaK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:85
  • GG:
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 28.11.2009 12:42

Witam mam pytanie czy mogł by mi ktoś przerobić plugin ButleDemage tak żeby moógł go mieć tylko admin????

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 28.11.2009 14:09

daj kod...
  • +
  • -
  • 0

#3 wazniaK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:85
  • GG:
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 28.11.2009 14:17

Już Ci podaje

// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also. 
#define DAMAGE_RECIEVED 

#include <amxmodx> 

new g_MsgSync 

#if defined DAMAGE_RECIEVED 
new g_MsgSync2 
#endif 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip") 
    
    register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") 
    
    g_MsgSync = CreateHudSyncObj() 
    
    #if defined DAMAGE_RECIEVED 
    g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() 
    #endif 
} 

public on_damage(id) 
{ 
    new attacker = get_user_attacker(id) 
    
    #if defined DAMAGE_RECIEVED 
    // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway 
    if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) ) 
    { 
        new damage = read_data(2) 
        
        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) 
        ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage) 
        #else 
        if ( is_user_connected(attacker) ) 
        { 
            new damage = read_data(2) 
            #endif 
            set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) 
            ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage) 
        } 
    }


#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 28.11.2009 14:46

// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.

#define DAMAGE_RECIEVED



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



new g_MsgSync



#if defined DAMAGE_RECIEVED

new g_MsgSync2

#endif



public plugin_init()

{

	register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")

	

	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

	

	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

	

	#if defined DAMAGE_RECIEVED

	g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()

	#endif

}



public on_damage(id)

{

	new attacker = get_user_attacker(id)

	

	#if defined DAMAGE_RECIEVED

	// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway

	if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )

	{

		if(is_user_admin(id)){

		new damage = read_data(2)

		

		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)

		ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)

		#else

		if ( is_user_connected(attacker) )

		{

			new damage = read_data(2)

			#endif

			set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)

			ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)

		}

		}

	}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych