Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

War3FT -Hp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 PaNiKa

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 25.11.2009 00:33

Witam.Mógłby ktoś wspomóc.
Mamy zainstalowanego moda War3FT tego starego.

I pytanie do was.
Co zrobić żeby po zakupie ringów,maski każdej ,ale to każdej postaci ładowało hp max do 150,a nie jak jest do 100.

Z góry dziękuje
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.11.2009 18:38

2.3.1 ?

[ Dodano: 26-11-2009, 14:53 ]
Jak ta to masz w pliku scripting/war3ft/stocks.inl

stock get_user_maxhealth(id){

	new maxHealth = 100

	// Human Devotion Skill

	if ( Verify_Skill(id, RACE_HUMAN, SKILL2) ){
		maxHealth += (p_devotion[p_data[id][P_SKILL2]-1] - 100)
	}

	// Player has a health bonus from the Periapt of Health

	if ( p_data[id][P_ITEM]==ITEM_HEALTH ){
		maxHealth += iCvar[FT_HEALTH_BONUS]
	}

	return maxHealth
}

zmień na
stock get_user_maxhealth(id){

	new maxHealth = 150

	// Human Devotion Skill

	if ( Verify_Skill(id, RACE_HUMAN, SKILL2) ){
		maxHealth += (p_devotion[p_data[id][P_SKILL2]-1] - 100)
	}

	// Player has a health bonus from the Periapt of Health

	if ( p_data[id][P_ITEM]==ITEM_HEALTH ){
		maxHealth += iCvar[FT_HEALTH_BONUS]
	}

	return maxHealth
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych