Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

2 rozgrzewki, licznik pieniędzy i wyrzucanie broni

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 23.11.2009 01:21

Witam

Proszę was o napisanie 3 pluginów i przerobienie 1, mianowicie:

1. Runda rozgrzewkowa tylko na pistolety, z muzyką ( wszystkie rundy rozgrzewkowe, z właściwościami, które podałem wyżej nie działały w 100% tj. zdażało się często, że np. w środku rundy robiły się resy i startowała rozgrzewka, zamiast pistoletów mieliśmy noże ).

2. Runda rozgrzewkowa na noże z grawitacją 300 ( kiedyś już napisał ten plugin dla mnie R3X, ale niestety bywało tak, że po rundzie rozgrzewkowej aż do końca mapy można było mieć tylko noże ).

3. Wyłączenie licznika pieniędzy ( + nie pokazuje, że otrzymaliśmy pieniądze za fraga ).

4. Przerobienie TEGO pluginu, tzn. po wyrzuceniu znika również bomba, a chciałbym żeby plugin poprostu ją omijał, nie dotyczył jej.


Jeżeli są już takie pluginy, działające, 100% sprawne to przepraszam, ale wszystkie ( dot. rozgrzewki ), które testowałem nie działały idealnie.


Z góry dziękuję za pomoc, docenię każdego chętnego mi takowej udzielić.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#2 feever

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 23.11.2009 01:55

1. Runda rozgrzewkowa tylko na pistolety, z muzyką ( wszystkie rundy rozgrzewkowe, z właściwościami, które podałem wyżej nie działały w 100% tj. zdażało się często, że np. w środku rundy robiły się resy i startowała rozgrzewka, zamiast pistoletów mieliśmy noże ).


#include <amxmod>
#include <amxmisc>
#include <fun>

new bool:MapSTARTED = false

new tfms = 15
new lptime
new Float:muzatime
new Float:rtimes
new sname[] = "NAZWA TWOJEGO SERWA/STRONY"


new playnow
#define iloscm 2
new muzanow[iloscm][2][] = {{"TP_muza.mp3", "60"}, {"TP_muza2.mp3", "60"}}


public plugin_init() {
    register_plugin("Auto Restart","1.1b","graczu")
    set_task(5.0, "start_restart")
    playnow = random_num(0,(iloscm - 1))
    server_print("PlayNow: %i", playnow)
    return PLUGIN_CONTINUE
}
// DEBUG: Muza: p3.mp3 Czas Muzyki Float: 50.999999 Czas Restart Float: 65.999999 Czas Restart Say: 5

public start_restart(){
    muzatime = str_to_float(muzanow[playnow][1]);
    lptime = tfms + str_to_num(muzanow[playnow][1]);
    rtimes = float(tfms) + muzatime
    new Float:rtimemp3 = float(tfms)
    new Float:rtimeStop = rtimes
    new Float:rtimeThree = rtimes + 1.5
    new Float:rtimeTwo = rtimes + 3.0
    new Float:rtimeOne = rtimes + 4.5
    new Float:rtimePlay = rtimes + 6.5

    set_task(1.0,"loop_timer", 1100, "", 0, "b")
    set_task(5.0,"check_clients", 1101, "", 0, "b")
   
    set_task(rtimeStop,"stop_rool",1900)
    set_task(rtimemp3,"playmp3",1901)
    set_task(rtimeThree,"say_start",1200)
    set_task(rtimeTwo,"say_start",1300)
    set_task(rtimeOne,"say_start",1400)
    set_task(rtimePlay,"say_start",1500)

    new dir[ 64 ]
    get_configsdir( dir, 63 )
    server_cmd( "exec %s/ar_start.cfg", dir )

}

public playmp3(){
    client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/%s", muzanow[playnow][0])
}

public stop_rool(){
    if(task_exists(1100)){
        remove_task(1100)
    }
    if(task_exists(1101)){
        remove_task(1101)
    }
}

public loop_timer(){
    new col1=random_num(0,255)
    new col2=random_num(0,255)
    new col3=random_num(0,255)   
    set_hudmessage(col1, col2, col3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
    show_hudmessage(0,"^n%s^nRESTART ZA %i SEKUND^n", sname, lptime)
    lptime--
}

public say_start(data){
    if(data == 1200){
        client_cmd(0,"spk misc/three.wav")
        set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 1)
        show_hudmessage(0,"Three")
        MapSTARTED = true
        new dir[ 64 ]
        get_configsdir( dir, 63 )
        server_cmd( "exec %s/ar_end.cfg", dir )
    }
    if(data == 1300){
        client_cmd(0,"spk misc/two.wav")
        set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 2)
        show_hudmessage(0,"Two")
    }
    if(data == 1400){
        client_cmd(0,"spk misc/one.wav")
        set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 3)
        show_hudmessage(0,"One")
        set_task(1.0, "server_restart", 1401)
    }
    if(data == 1500){
        client_cmd(0,"spk misc/TP_rz_res.mp3")
        set_task(1.0, "say_playnow")
    }

}

public say_playnow(){
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 4.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"^n Gramy do 12 wygranych rund ! ^n")
}

public server_restart(){
    server_cmd("sv_restart 1")
}

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
    new arg[1]
    arg[0] = victim
    if(MapSTARTED == false){
        set_task(0.5, "spawn_user", victim + 99)
    }
}

public check_clients(){
    new pnum = get_playersnum()
    for(new i = 0; i < pnum; i++){
        if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i) && (cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)){
            cs_user_spawn(i)
        }
    }

}

public spawn_user(id){
    new cid = id - 99
    if(is_user_connected(cid) && !is_user_alive(cid)){
        cs_user_spawn(cid)
    }
}

public plugin_precache() {
    precache_sound("misc/three.wav")
    precache_sound("misc/two.wav")
    precache_sound("misc/one.wav")
    precache_sound("misc/TP_rz_res.mp3")
    for(new i = 0; i < (iloscm - 1); i++){
        new formatsound[32]
        formatex(formatsound, 31, "misc/%s", muzanow[i][0])
        precache_sound(formatsound)
    }
}

new sname[] = "NAZWA TWOJEGO SERWA/STRONY"

Tu zmieniasz na to co potrzebujesz.

#define iloscm 2
new muzanow[iloscm][2][] = {{"TP_muza.mp3", "60"}, {"TP_muza2.mp3", "60"}}

define iloscm - liczba muzyczek, grane na przemian (może być 1)
{{"TP_muza.mp3", "60"} - nazwa pliku z muzyka oraz dokładny czas jej trwania (rozgrzewka będzie trwać tyle co muzyka)

precache_sound("misc/TP_rz_res.mp3")

Możesz, ale nie musisz wgrywać dźwięku po rozgrzewce podczas respawnu (typu niech moc będzie z wami :D)
  • +
  • -
  • 0

#3 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 23.11.2009 17:29

Feever', przy kompilowania wywala mi 3 errory:

Dołączona grafika



Coś chyba źle zmieniłem z 2 muzyk na 1 ;x
Jeżeli możesz to zmień mi na 1 muzykę ;)

w załączniku .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych