Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie jail_skan


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 bywa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 21.11.2009 15:58

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>

#define PLUGIN "jail_scan"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new looking[33]

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_impulse(100, "client_flashlight")
    
    register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
    register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")
}

public client_connect(id) { 
    looking[id] = 0 
}

public showStatus(id) {
    static pid
    pid = read_data(2)    
    if(get_user_team(pid) == 1 && get_user_team(id) == 2 && is_user_alive(pid)) {
        looking[id] = pid
        } else {
        looking[id] = 0
    }
}

public hideStatus(id) {
    looking[id] = 0
}

public client_flashlight(id) {
    if(looking[id]) {
        static weapons[32], num, i        
        get_user_weapons(looking[id], weapons, num) 
        for(i = 0; i < num; i++)    {
            if(weapons[i] != CSW_KNIFE && weapons[i] > 0) {
                fm_strip_user_gun2(looking[id], weapons[i])
            }
        }         
    }
}

stock bool:fm_strip_user_gun2(index, wid = 0, const wname[] = "") {
    new ent_class[32];
    if (!wid && wname[0])
        copy(ent_class, sizeof ent_class - 1, wname);
    else {
        new weapon = wid, clip, ammo;
        if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
            return false;
        
        get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);
    }

    new ent_weap = fm_find_ent_by_owner(-1, ent_class, index);
    if (!ent_weap)
        return false;

    engclient_cmd(index, "drop", ent_class);

    new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner);
    if (!ent_box || ent_box == index)
        return false;

    //dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box);

    return true;
}


chodzi o przerobienie tak aby każdy CT mógł tego użyć tylko 1-2 razy na rundę ! najlepiej ilość ustawiana cvarami ;]

poleci pomógł

[ Dodano: 22-11-2009, 19:09 ]
pomoże ktoś ?!

[ Dodano: 24-11-2009, 20:40 ]
nikt nie umie zrobić :foch: cvarów aha myślałem że to forum pomocy z cs'em ale widze że wszystko macie w dupi* :/ :foch: :zly: ;>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych