Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Antiflashbug


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 03.07.2008 14:22

Witam gdzie jest bląd? nie da sie skompilować ;/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_NAME "Anti Flashbang Bug"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "Numb"

new Float:old_gametime;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);

    RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Ham_FEThink_grenade", 0);

    register_forward(FM_FindEntityInSphere, "fm_FEFindEntityInSphere", 0);

}

public Ham_FEThink_grenade(ent)
{
    static model[32];
    pev(ent, pev_model, model, 31);
    if( equal(model, "models/w_flashbang.mdl") )
    {

        old_gametime = get_gametime();
    }
    else
    {
        old_gametime = 0.0;
    }
}

public fm_FEFindEntityInSphere(start, Float:origin[3], Float:radius)
{
    if( radius!=1500.0 || old_gametime!=get_gametime() )
        return FMRES_IGNORED;

    static hit, trace, Float:user_origin[3], Float:absmax[3], Float:fraction;
    hit = start;

    // run the same check to see what its result will be
    while( (hit=engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, hit, origin, radius))>0 )
    {
        // hit a non- or dead-player
        if( !is_user_alive(hit) )
        {
            forward_return(FMV_CELL, hit);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }

        // aim for the body eyes
        pev(hit, pev_origin, user_origin);
        pev(hit, pev_absmax, absmax);
        user_origin[2] = (absmax[2]-20.0);
        engfunc(EngFunc_TraceLine, origin, user_origin, DONT_IGNORE_MONSTERS, 0, trace);

        // hit player eyes, grenade ok
        if( get_tr2(trace, TR_pHit)==hit )
        {
            // start backup check (de_dust2 B bug - outmap bug)
            engfunc(EngFunc_TraceLine, user_origin, origin, DONT_IGNORE_MONSTERS, hit, trace);

            // hit player eyes with backup check
            get_tr2(trace, TR_flFraction, fraction);
            if( fraction==1.0 )
            {
                    forward_return(FMV_CELL, hit);
                    return FMRES_SUPERCEDE;
            }
        }
    }

    // grenade could not hit anyones eyes, cancel the check
    forward_return(FMV_CELL, -1);
    return FMRES_SUPERCEDE;
}

powód:

/home/groups/amxmodx/tmp3/textio853W.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "hamsandwich"

Compilation aborted.
1 Error.


  • +
  • -
  • 0

#2 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 03.07.2008 14:29

powód ? webcompiler nie zostal zaktualizowany o modul hamsandwich
  • +
  • -
  • 0

#3 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 03.07.2008 14:36

aaha czyli jak to skompilowac :DD recznie tez nie moge ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.07.2008 14:50

Jak ręcznie nie możesz o_O ? W AMX STUDIO nie możesz ?
  • +
  • -
  • 0

#5 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 03.07.2008 15:24

proszę, skompilowany w amx studio ;)

Załączone pliki



#6 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 03.07.2008 15:34

proszę, skompilowany w amx studio ;)


dziwne ja mialem bląd :P wyskoczylo na tabeli :P thx +
  • +
  • -
  • 0

#7 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 03.07.2008 15:48

Najprostszy, najpewniejszy sposób kompilacji:

- Instalujesz AMXX 1.8.0 (możesz do tego też dodać najnowszy nightly builds) do swojego CS'a
- kopiujesz .sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting/
- odpalasz compile.exe, który znajduje się w tym smamym katalogu
- tworzy się wtedy katalog compiled, w którym znajduje się twój skompilowany plugin

Myślę, że teraz nie będziesz miał problemu z kompilacją ( dobrze napisanego pluginu) ;)

Pozdrawiam.

#8 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 03.07.2008 16:29

Spoko spoko dzienx. Mozna Closed O:)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych