Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o poprawę pluginu - muzyka w pierwszej rundzie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 jarski

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:ŁG
Offline

Napisano 16.11.2009 21:30

Kolega napisał kod do pluginu pozywający na losowe odtwarzanie muzyki na początku danej mapy.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "Muzyka na start" 
#define VERSION "0.2" 
#define AUTHOR "Fantazja" 


public plugin_init() 
{ 
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
   set_task(1.0,"count_time", 0) 
} 

new const map_start[][] = 
{ 
   "misc/fantazja/shakin_stevens.mp3", 
   "misc/fantazja/the_pogues.mp3", 
   "misc/fantazja/wizzard.mp3" 
} 

public plugin_precache() 
{ 
   for (new i = 0; i < sizeof map_start; i++) 
   precache_sound(map_start[i]) 
} 

public count_time() 
{ 
   set_task(10.0,"play_music", 0) 
} 

public play_music() 
{ 
   client_cmd(0,"stopsound") 
   play_sound(0, map_start[random_num(0, sizeof map_start - 1)]) 
} 

stock play_sound(index, const song[]) 
{ 
   if(contain(song, ".mp3") != -1) 
    { 
   new soundform[64] 
   format(soundform, 63, "sound/%s", song) 
   client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform) 
    } 
   else 
   client_cmd(index, "spk %s", song) 
}
Jednak jest z nim mały problem. Przy wyjściu z serwera muzyka dalej gra. Przy ponownym połączeniu, podczas ładowania oraz przy całkowitym wyjściu z gry słychać niewielki fragment utworu. Czy mógłby ktoś poprawić kod tak, żeby nie było takich błędów?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych