Kiedy ja kompiluje na https://www.amxmodx....webcompiler.cgi
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Przywitaj sie
#21
Napisano 10.12.2025 21:24
#22
Napisano 10.12.2025 23:08
#23
Napisano 10.12.2025 23:19
#include <amxmodx> #include <colorchat> new const przywitania[][] = { "Siema", "Elo", "Jou", "Siemano", "Hi" }; public plugin_init() { register_plugin("Test", "1.0", "Anonymuss"); } public client_putinserver(id) { set_task(1.0, "menu", id); } public client_disconnected(id) { remove_task(id); } public menu(id) { new menu = menu_create("\wJak sie przywitasz?", "menu_handle"); for(new i; i < sizeof(przywitania); i++) { menu_additem(menu, przywitania[i]); } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public menu_handle(id, menu, item) { new nick[33]; get_user_name(id, nick, charsmax(nick)); if(item != MENU_EXIT) { ColorChat(0, GREEN, "%s: %s", nick, przywitania[item]); } else if(is_user_connected(id)) { ColorChat(0, GREEN, "%s nie chce sie przywitac", nick); } }
To wywali errora jak ktoś wyjdzie z serwera z otwartym menu
Tak musi być
public menu_handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nick[33];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick));
if(item != MENU_EXIT)
{
ColorChat(0, GREEN, "%s: %s", nick, przywitania[item]);
}
else
{
ColorChat(0, GREEN, "%s nie chce sie przywitac", nick);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#24
Napisano 11.12.2025 09:07
Skompilowałem lokalnie. Dodałem colorchat.
Tylko, że tu jakieś jaja dalej się dzieją. Jak wejdziesz do gry i wybierzesz 5 - automatyczne dołączanie po czym skin 4 to efekt jest jak na zdjęciach.
Respawnuje w różnych miejscach na mapie w powietrzu. Wybór przywitania czasem nie pojawia się na say. Kolory póki co najmniej istotne ale dobrze by było aby nick był w kolorze teamu a treść w kolorze jaki ktoś sobie ustawił w con_color + odstępy.
#26
Napisano wczoraj, 16:41
sprawdz sobie czy może być
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin("Menu Powitania", VERSION, "mistredi");
register_clcmd("say /powitanie", "PowitanieMenu");
register_clcmd("say_team /powitanie", "PowitanieMenu");
}
public client_putinserver(id)
{
// opóźnienie aby gracz był w pełni połączony
set_task(2.0, "PowitanieMenu", id);
}
public client_disconnect(id)
{
// zabezpieczenie
menu_cancel(id);
}
public PowitanieMenu(id)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new menu = menu_create("Jak się przywitasz?", "Menu_Handler");
menu_additem(menu, "Siema", "0");
menu_additem(menu, "Elo", "1");
menu_additem(menu, "Jol", "2");
menu_additem(menu, "Siemano", "3");
menu_additem(menu, "Hi", "4");
menu_additem(menu, "Wyjście", "5");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Menu_Handler(id, menu, item)
{
if (!is_user_connected(id))
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 6, name, 64, callback);
switch(item)
{
case 0: ColorChat(0, GREEN, "^x04[%n]^x01 mówi: Siema!", id);
case 1: ColorChat(0, GREEN, "^x04[%n]^x01 mówi: Elo!", id);
case 2: ColorChat(0, GREEN, "^x04[%n]^x01 mówi: Jol!", id);
case 3: ColorChat(0, GREEN, "^x04[%n]^x01 mówi: Siemano!", id);
case 4: ColorChat(0, GREEN, "^x04[%n]^x01 mówi: Hi!", id);
case 5:
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
#27
Napisano wczoraj, 18:29
Bez zmian.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












