Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2Patch do Diablo Mod Core 1.2.1 Beta by DarkGL

diablo mod core plugin klasy itemy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Silver Zero

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:3
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 24.04.2025 20:32

Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2

 

Informacje


 

Przygotowałem aktualizację do wersji 1.2.1 beta, która poprawia kilka rzeczy. Celem patcha jest dostarczenie poprawionej wersji 1.2.1, do dalszej rozbudowy moda - dlatego też zmiany nie są duże.

 

Opisy moda/komend/natywów/itd. można przeczytać w postach poprzednich wersji Diablo Mod Core.

 

 

Zmiany


 

Poprawiono:

  • błąd uniemożliwiający wybór klasy (błąd 'native "ExecuteForward" '),
  • wybór klasy przez boty - również pojawiał się błąd 'native "ExecuteForward" ' przy próbie wyboru klasy przez boty,
  • działanie kilku klas oraz itemów, których kod nie do końca pokrywał się z zamierzonym działaniem danej klasy/itemu.

Dodano:

  • opisy dla wszystkich klas oraz itemów w modzie.

Zmieniono:

  • przypisanie frakcji dla każdej klasy.

Usunięto:

  • itemy "Pierscien Skoku" oraz "Totem Zdrowia" - itemy te nie działały w ogóle oraz ich kod/opis nie miał żadnego powiązania z zamierzonym działaniem itemu, kod na długi skok oraz leczący totem można bez problemu znaleźć w kodzie pozostałych itemów.

Instalacja


 

Tak samo jak przy wcześniejszych wersjach, instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików do katalogu serwera z załączonej paczki - pluginy zostały skompilowane używając AMXX w wersji 1.8.2. Modele oraz dźwięki należy pobrać z posta dla wersji 1.2.1 beta - https://amxx.pl/topi...-core-121-beta/.

 

Dodatki można aktywować poprzez odkomentowanie wybranych linii z pliku addons/amxmodx/configs/plugins-diablomod.ini:

;dodatki
;diablomod_core_EOG.amxx
;diablomod_core_event.amxx
;diablomod_core_questy.amxx
  • diablomod_core_EOG - EXP po godzinach,
  • diablomod_core_event - event Diablo (opisany w https://amxx.pl/topi...od-core-110-pl/),
  • diablomod_core_questy - questy typu 'zabij X przeciwników danej klasy'

 

W paczce znajduję się skrypt umożliwiający "masową" kompilację plików .sma moda. Użycie (będąc w katalogu 'scripting'):

./1mass_compile_plugins-linux.sh 9sma_list-diablomod.txt (Linux)
./1mass_compile_plugins-windows.bat 9sma_list-diablomod.txt (Windows)

  • +
  • -
  • 2

#2 Silver Zero

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:3
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.04.2025 06:40

Z jakiegoś powodu, nie załączyła się do pierwotnego posta paczka z plikami do AMXX. Jako że nie mogę edytować posta, załączam archiwum w odpowiedzi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablo, mod, core, plugin, klasy, itemy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych