Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie Bs'a [b] na DD2 przy danej licznie graczy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 23.11.2009 17:18

zazwyczaj entity bs'a ma zmienna target jako napis, w ktorym zazwyczaj pisze ktory to bs

No właśnie zazwyczaj... Ale tak jak pisałem już w tym temacie: http://amxx.pl/topic...ter-vt21065.htm

targetname'y o ile mają to różne

Na samym dd2 by to się sprawdziło, ale ogólnie odpada.

np:
de_aztec -> a_crates
de_dust -> targetb
de_dust2 -> tgt_a 
de_nuke -> /*brak*/

  • +
  • -
  • 0

#22 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 23.11.2009 17:45

Faktycznie... to zrob funkcje dla admina, ze zapisuje origin admina, zapisuje do pliku a plug szuka najblizszego bs'a od tego miejsca.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych