PLUGIN JEST NIEDOKOŃOCZNY ZAŁĄCZAM JAKO CIEKAWOSTKĘ
Plugin który pisałem i finalnie nie skończyłem.
Miał to być port znanego Raygun'a (Blastera) z trybu zombie Call of duty Black Ops do csowego zombie plague.
Plugin sam w sobie działa ale nie jest kompletnie zaimplementowany pod ZP tylko pod klasyczną grę w dodatku sama logika broni jest napisana dosyć kiepsko ŹLE i wypadałoby wiele poprawić, problemy jakie z nią są to:
-Brak możliwości włączenia latarki
-Brak możliwości klikania przycisków
Oba błedy występują podczas trzymania broni i wynikaja z tego:
set_pdata_float(id,83,999.0)
-Brakuje modeli z perspektywy trzeciej osoby i po wyrzuceniu, znalazłem tylko model v_
-Otwarzanie dźwięków broni jest kompletnie z d*py, zrobiłem wszystko przy pomocy emit_sound (bez sensu)
Konfiguracja:
new DEBUG = 1 // chyba nazwa zmiennej wszystko mówi #define RAYGUN_WPNID CSW_P228 // broń pod jaka jest podmieniany raygun #define RAYGUN_MODEL "models/fresh/v_raygun_bo.mdl" // model v_ #define RAYGUN_BULLET "models/fresh/raygun_bullet.mdl" // model pocisku #define RAYGUN_DRAWTIME 1.46 // czas wyciągniecia broni #define RAYGUN_FIRERATE 0.5 // szybkostrzelność #define RAYGUN_RELOADTIME 3.0 // czas przeładowania #define RAYGUN_MAGSIZE 20 // pojemność magazynka #define RAYGUN_MAXBP 160 // ilość amunicji w zapasie #define RAYGUN_DAMAGE 100.0 // obrażenia zadane bezpośrednim trafieniem #define RAYGUN_SPLASH_DAMAGE 300.0 // maksymalne obrażenia obszarowe (redukowane dystansowo) #define RAYGUN_SPLASH_RADIUS 110.0 // maksymalny obszar rażenia
Plugin kompilował się pod amxem chyba 1.8.3 ale nie dam sobie uciąć głowy
Tak jak wspominałem na początku, plugin jest raczej ciekawostką którą można dokończyć przy odrobinie zaparcia.
Udostępniam go dlatego, że nie chcę aby sam pomysł przepadł, może ktoś zrobi z tego coś fajnego