Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Raygun Call of duty Black OpsNiedokończony port raygun z Call of duty Black Ops

zm zp cod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:266
Offline

Napisano 12.08.2024 20:11

PLUGIN JEST NIEDOKOŃOCZNY ZAŁĄCZAM JAKO CIEKAWOSTKĘ

 

 

Plugin który pisałem i finalnie nie skończyłem.

Miał to być port znanego Raygun'a (Blastera) z trybu zombie Call of duty Black Ops do csowego zombie plague.

Plugin sam w sobie działa ale nie jest kompletnie zaimplementowany pod ZP tylko pod klasyczną grę w dodatku sama logika broni jest napisana dosyć kiepsko ŹLE i wypadałoby wiele poprawić, problemy jakie z nią są to:

 -Brak możliwości włączenia latarki

 -Brak możliwości klikania przycisków 

Oba błedy występują podczas trzymania broni i wynikaja z tego:

set_pdata_float(id,83,999.0)

-Brakuje modeli z perspektywy trzeciej osoby i po wyrzuceniu, znalazłem tylko model v_

-Otwarzanie dźwięków broni jest kompletnie z d*py, zrobiłem wszystko przy pomocy emit_sound (bez sensu)

 

Konfiguracja:

new DEBUG = 1  // chyba nazwa zmiennej wszystko mówi

#define RAYGUN_WPNID	CSW_P228                             // broń pod jaka jest podmieniany raygun
#define RAYGUN_MODEL	"models/fresh/v_raygun_bo.mdl"       // model v_
#define RAYGUN_BULLET	"models/fresh/raygun_bullet.mdl"     // model pocisku

#define RAYGUN_DRAWTIME 1.46                                 // czas wyciągniecia broni
#define RAYGUN_FIRERATE 0.5                                  // szybkostrzelność
#define RAYGUN_RELOADTIME 3.0                                // czas przeładowania

#define RAYGUN_MAGSIZE 20                                    // pojemność magazynka
#define RAYGUN_MAXBP 160                                     // ilość amunicji w zapasie

#define RAYGUN_DAMAGE 100.0                                  // obrażenia zadane bezpośrednim trafieniem
#define RAYGUN_SPLASH_DAMAGE 300.0                           // maksymalne obrażenia obszarowe (redukowane dystansowo)

#define RAYGUN_SPLASH_RADIUS 110.0                           // maksymalny obszar rażenia 

Plugin kompilował się pod amxem chyba 1.8.3 ale nie dam sobie uciąć głowy

Tak jak wspominałem na początku, plugin jest raczej ciekawostką którą można dokończyć przy odrobinie zaparcia.

Udostępniam go dlatego, że nie chcę aby sam pomysł przepadł, może ktoś zrobi z tego coś fajnego

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Cześć






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zm, zp, cod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych