Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawienie v_ submodelu którego widzi tylko gracz który jest na spect.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Black004

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2024 17:00

Cześć, czy istnieje funkcja która pozwoli mi ustawić submodel broni v_? Chce aby ten submodel był widoczny TYLKO dla gracza który jest na spect, natomiast gracz który używa tej broni, bo go obserwujemy ma miec już inny submodel który wcześniej sobie ustawił.

 

Próbowałem przez:

register_forward(FM_UpdateClientData, "", 1);

ale nie do końca przyniosło to efekty które oczekuję.


Użytkownik Black004 edytował ten post 03.04.2024 17:01

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 987
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.04.2024 17:03

coś z SetBodygroup ?


  • +
  • -
  • 0

#3 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2024 17:16

Jak się nie myle, to musiałbym mieć reapi?, a coś bez tego modułu będzie? Czy raczej ciężko?


  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.04.2024 18:30

AddToFullPack? Nie wiem czy da się ot tak zmienić submodel v_, ale warto spróbować.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2024 21:10

coś z SetBodygroup ?

 

 

Patrze teraz na te funkcje i jak by to miało wyglądać?

/*
* Sets body group value based on entity's model group
*
* @param entity     Entity index
* @param group      Number of entity's model group index
* @param value      Value to assign
*
* @return           1 on success, 0 otherwise
* @error            If the index is not within the range of 1 to maxEntities or
*                   the entity is not valid, an error will be thrown.
*      
*/      
native SetBodygroup(const entity, const group, const value);

Przez to da się ustawić submodel broni? Przed uzyciem tej funkcji muszę, ustawić model, a dopiero to czy jak?


  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.04.2024 13:10   Najlepsza odpowiedź

https://forums.allie...55&postcount=37

 

 

 

- [Set|Get]BodyGroup can't be used on v_ weapons. Don't know why exactly, but GET_MODEL_PTR returns a null pointer. If you put the v_ model on a dummy entity it works. So, maybe it's because model in not drawn or because attached or not designed to work on player's weapons.

 


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 Hard D'RING

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 04.04.2024 21:44

SetBodygroup niestety nie, on ustawia part modelu a pozniej mozna ustawiac dla tego partu sub i/lub skin.

celowalbym w AddToFullPack


  • +
  • -
  • 0

#8 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 06.04.2024 10:25

z submodelami podobno jest taki problem ze to kod po stronie klienta wymusza submodel w pliku v___,  wiec nawet jak sobie zmienisz przez reapi to i tak nie bedzie to płynne i fajniusie jak orginał, ludzia kombinowali to sposobem czytaj usuwanie broni i tworzenie swojej wlasnej i tak powstały takie pluginy, jak

 

https://forums.allie...ad.php?t=338882

 

czy skuśno okich przyjaciół

 

https://forums.allie...d.php?p=2224820

 

https://github.com/k...-Weapons-Remake

 

ale czy to ma sens paczając ze chcesz zrobic to tylko dla nozy? moim zdaniem nie poniewaz hlds z dobrze skonfigurowanym pluginem unpreached pozwala na +- 150 plikow wiec mozesz z 3 paczki broni uzywac jednoczesnie i to bedzie poprawnie działało


  • +
  • -
  • 1

#9 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2024 21:52

Dzięki wariaty już poradziłem sobie i śmiga, można zamknąć, użyłem troche reapi, ale innych funkcji, możliwe, że bez tego też dałoby rade, ale tak łatwiej dla mnie.


  • +
  • -
  • 0

#10 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2024 22:19

To może pochwal się rozwiązaniem? Za 5 lat ktoś to znajdzie i "już sobie poradziłem" mu się nie przyda


DarkGL (07.04.2024 10:13):

+1


  • +
  • -
  • 2

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych