←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Ustawienie v_ submodelu którego widzi tylk...

  • +
  • -
Black004 - zdjęcie Black004 03.04.2024

Cześć, czy istnieje funkcja która pozwoli mi ustawić submodel broni v_? Chce aby ten submodel był widoczny TYLKO dla gracza który jest na spect, natomiast gracz który używa tej broni, bo go obserwujemy ma miec już inny submodel który wcześniej sobie ustawił.

 

Próbowałem przez:

register_forward(FM_UpdateClientData, "", 1);

ale nie do końca przyniosło to efekty które oczekuję.


Użytkownik Black004 edytował ten post 03.04.2024 17:01
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 03.04.2024

coś z SetBodygroup ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Black004 - zdjęcie Black004 03.04.2024

Jak się nie myle, to musiałbym mieć reapi?, a coś bez tego modułu będzie? Czy raczej ciężko?

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 03.04.2024

AddToFullPack? Nie wiem czy da się ot tak zmienić submodel v_, ale warto spróbować.

Odpowiedz

  • +
  • -
Black004 - zdjęcie Black004 03.04.2024

coś z SetBodygroup ?

 

 

Patrze teraz na te funkcje i jak by to miało wyglądać?

/*
* Sets body group value based on entity's model group
*
* @param entity     Entity index
* @param group      Number of entity's model group index
* @param value      Value to assign
*
* @return           1 on success, 0 otherwise
* @error            If the index is not within the range of 1 to maxEntities or
*                   the entity is not valid, an error will be thrown.
*      
*/      
native SetBodygroup(const entity, const group, const value);

Przez to da się ustawić submodel broni? Przed uzyciem tej funkcji muszę, ustawić model, a dopiero to czy jak?

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Robiin - zdjęcie Robiin 04.04.2024

https://forums.allie...55&postcount=37

 

 

 

- [Set|Get]BodyGroup can't be used on v_ weapons. Don't know why exactly, but GET_MODEL_PTR returns a null pointer. If you put the v_ model on a dummy entity it works. So, maybe it's because model in not drawn or because attached or not designed to work on player's weapons.

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Hard D'RING - zdjęcie Hard D'RING 04.04.2024

SetBodygroup niestety nie, on ustawia part modelu a pozniej mozna ustawiac dla tego partu sub i/lub skin.

celowalbym w AddToFullPack

Odpowiedz

  • +
  • -
viper367 - zdjęcie viper367 06.04.2024

z submodelami podobno jest taki problem ze to kod po stronie klienta wymusza submodel w pliku v___,  wiec nawet jak sobie zmienisz przez reapi to i tak nie bedzie to płynne i fajniusie jak orginał, ludzia kombinowali to sposobem czytaj usuwanie broni i tworzenie swojej wlasnej i tak powstały takie pluginy, jak

 

https://forums.allie...ad.php?t=338882

 

czy skuśno okich przyjaciół

 

https://forums.allie...d.php?p=2224820

 

https://github.com/k...-Weapons-Remake

 

ale czy to ma sens paczając ze chcesz zrobic to tylko dla nozy? moim zdaniem nie poniewaz hlds z dobrze skonfigurowanym pluginem unpreached pozwala na +- 150 plikow wiec mozesz z 3 paczki broni uzywac jednoczesnie i to bedzie poprawnie działało

Odpowiedz

  • +
  • -
Black004 - zdjęcie Black004 06.04.2024

Dzięki wariaty już poradziłem sobie i śmiga, można zamknąć, użyłem troche reapi, ale innych funkcji, możliwe, że bez tego też dałoby rade, ale tak łatwiej dla mnie.

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 06.04.2024

To może pochwal się rozwiązaniem? Za 5 lat ktoś to znajdzie i "już sobie poradziłem" mu się nie przyda


DarkGL (07.04.2024 10:13):

+1

Odpowiedz