Orientuje się ktoś z was czy jest może funkcja rzucania granatem dymnym lub coś co aktywuje takiego granata? 
Chodzi o to, że mam wyrzutnie granatów lecz tam jest stworzony stock który tworzy wybuch, jakieś efekty dodatkowe. Natomiast ja szukam czegoś co pozwoli mi z tego granatnika wystrzelić smoke i ten smoke wybuchnie tak jakbym faktycznie nim rzucił
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
Funkcja rzucania granatem dymnym
		 Temat rozp. DEADP00L, 18.02.2024 23:32
	
	
	
	
		3 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 18.02.2024 23:32
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 20.02.2024 17:09
jakieś małe podpowiedzi czy jest wogóle możliwość ogarnięcia czegoś takiego? Dodam, że znalazłem jakąś funkcje stworzoną przy użyciu modułu ORPHEU ale zależałby mi na tym aby była to funkcja bez tego modułu.
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 20.02.2024 18:00
					Z reapi może to, ale nie używałem tego
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				* Spawn a grenade (HEGrenade, Flashbang, SmokeGrenade, or C4) * * @param weaponId WEAPON_HEGRENADE, WEAPON_SMOKEGRENADE, WEAPON_FLASHBANG or WEAPON_C4 * @param pevOwner Grenade owner * @param vecSrc Grenade spawn position * @param vecThrow Grenade velocity vector * @param time Grenade explosion time * @param iTeam Grenade team, see TEAM_* constants * @param usEvent Event index related to grenade (returned value of precache_event) * * @return Entity index on success, AMX_NULLENT (-1) otherwise */ native rg_spawn_grenade(WeaponIdType:weaponId, pevOwner, Float:vecSrc[3], Float:vecThrow[3], Float:time, TeamName:iTeam, usEvent = 0);
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.02.2024 19:09
uzyj FM_SetModel, wykryj w nim model models/w_smokegrenade.mdl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod







 
				
				 
				
				







