Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

podmiana modelu gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.11.2009 23:30

mam pewien model i chce go ustawić graczowi wcześnie go precachłem
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/sajmon/sajmon.mdl");
}
i próbuje ustawić go graczowi tak:
cs_set_user_model(kto_sajmon,"sajmon");
ale nie działa co robię źle?
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 15.11.2009 08:35

moze dał byś cały kod ? ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.11.2009 10:23




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "Sajmon"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "DarkGL"



new tab[32];

new sajmon_ile=0;

new kto_sajmon=0;

new kto_sajmon2=0;

new ile_rund = 0;





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say /mesajmon","sajmon");

	register_clcmd("say /koniec","koniec_gry");

	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") 

}



public plugin_precache(){

	precache_model("models/player/sajmon/sajmon.mdl");

}



public Koniec_Rundy(){

	ile_rund++;

}



public Poczatek_Rundy(){

	if(ile_rund > 0 ){

		losuj();

		for(new i=0;i<sajmon_ile;i++){

			tab[i]=0;

		}

		sajmon_ile=0;

		model_i_reszta();

	}

}



public koniec_gry(id){

	if(get_user_team(id) == 2){

		if(id == kto_sajmon){

			for(new i=1;i<33;i++){

				if(is_user_alive(i)){

					

					if(get_user_team(i) == 1){

						fnGreenChat(i,"Koniec sajmona");

					}

					else if(get_user_team(i) == 2 || kto_sajmon != i){

						fnGreenChat(i,"Koniec sajmona");

					}

					else if (kto_sajmon == i){

						fnGreenChat(i,"Zakonczyles gre");

						cs_set_user_model(kto_sajmon,"gign");

					}

				}

			}

		}

	}

	

}





public sajmon(id){

	new byles=0;

	for(new i=0;i<sajmon_ile;i++){

		if(tab[i] == id){

			byles = 1;

			break;

		}

	}

	if(byles == 0){

		if(get_user_team(id) == 2){

			tab[sajmon_ile]=id;

			sajmon_ile++;

		}

		else

		{

			fnGreenChat(id, "Tylko ct moze pisac mesajmon")

		}

		

		

	}

	else

	{

		fnGreenChat(id, "Sajmon piszesz tylko raz!!")

	}

}



public losuj(){

	if(sajmon_ile != 0 ){

		kto_sajmon2 = random_num(0,sajmon_ile-1)

		kto_sajmon = tab[kto_sajmon2];

	}

}



public model_i_reszta(){

	new name_sajmon[33];

	if(kto_sajmon != 0){

		if(get_user_team(kto_sajmon) == 2){

			get_user_name(kto_sajmon,name_sajmon,sizeof name_sajmon-1);

			for(new i=1;i<33;i++){

				if(is_user_alive(i)){

					if(get_user_team(i) == 1){

						fnGreenChat(i,"Sluchaj sie tylko %s",name_sajmon);

					}

					else if(get_user_team(i) == 2 || kto_sajmon != i){

						fnGreenChat(i,"Polecenia wydaje %s",name_sajmon);

					}

					else if (kto_sajmon == i){

						fnGreenChat(i,"Jestes sajmonem wydawaj polecenia");

						fnGreenChat(i,"Mozesz przerwac gre piszac /koniec");

						cs_set_user_model(kto_sajmon,"sajmon");

						

					}	

				}

			}

		}

	}

	else

	{

		for(new i=1;i<33;i++){

			if(is_user_alive(i)){

				if(get_user_team(i) == 1){

					fnGreenChat(i,"Nikt nie jest sajmonem!!");

				}

				else if(get_user_team(i) == 2){

					fnGreenChat(i,"Nikt nie jest sajmonem !!");

					fnGreenChat(i,"Napisz /mesajmon na czacie zeby nim zostac");

				}

			}

		}

	}

}

fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... ) 

{ 

static max_players, svc_saytext; 

if( !max_players ) 

	max_players = get_maxplayers( ); 

	if( !svc_saytext ) 

		svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" ); 

	

	static msg[192]; 

	msg[0] = 0x04; 

	

	vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 ); 

	

	if( plr > 0 && plr <= max_players ) 

	{ 

		message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr ); 

		write_byte( plr ); 

		write_string( msg ); 

		message_end( ); 

	} 

	else if( plr == 0 ) 

	{ 

		for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ ) 

		{ 

			if( is_user_connected( i ) ) 

			{ 

				message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i ); 

				write_byte( i ); 

				write_string( msg ); 

				message_end( ); 

			} 

		} 

	} 

	

	return 1; 

}

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 15.11.2009 11:05

get_user_team(i) == 2 && kto_sajmon != i

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.11.2009 11:07

to co wreszcie robi znak
|
?
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 15.11.2009 11:10

|| - lub
&& - i

Robiles tak, ze tylko spec mogl byc sajmonem... bo jesli byl team 1 to chwytal pierwszy if, a jak team 2 LUB nie sajmon to if drugi - czyli trzeci if lapal tylko graczy co sa sajmonami, nie sa w teamie 1 i teamie 2...
  • +
  • -
  • 0

#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 15.11.2009 11:11

Znak
||
oznacza lub jeśli pierwszy warunek jest spełniony to już nie sprawdza 2-giego
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych