Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Predefiniowany czas rundy wyrażony w sekundach


Najlepsza odpowiedź PANDA_2zl, 10.10.2023 12:30

https://github.com/s...api/tree/master

/*
* Description:      How many seconds long this round is.
* Member type:      int
* Get params:       get_member_game(member);
* Set params:       set_member_game(member, value);
*/
m_iRoundTime
Cvar o którym mówisz działa tak że podajesz ilość minut a po kropce procent sekund z minuty

Np. 2.25 to będzie 2minuty i 25% minuty więc 15sek Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mixtaz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jędrzej
  • Lokalizacja:%s
Offline

Napisano 10.10.2023 10:06

Jak w temacie. Chce się dowiedzieć czy jest możliwość ustawienia czasu trwania rundy na wartość w sekundach, np:

80 sek (1:20)
200 sek (3:20)

bez wykorzystania modułu Orpheu.

 

Cvar mp_roundtime przyjmuje wartości int, ale dla pełnych minut. Pozdro.


  • +
  • -
  • 0

:nuke:  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  :nuke:
:cwaniak:


#2 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 178
Profesjonalista

  • Postów:727
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.10.2023 12:30   Najlepsza odpowiedź

https://github.com/s...api/tree/master

/*
* Description:      How many seconds long this round is.
* Member type:      int
* Get params:       get_member_game(member);
* Set params:       set_member_game(member, value);
*/
m_iRoundTime
Cvar o którym mówisz działa tak że podajesz ilość minut a po kropce procent sekund z minuty

Np. 2.25 to będzie 2minuty i 25% minuty więc 15sek
  • +
  • -
  • 1

#3 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 10.10.2023 13:59

Bezpośrednio przez cvar raczej nie
Najwyżej tak jak panda napisał

Użytkownik Deus Vult edytował ten post 10.10.2023 14:01

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 987
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.10.2023 20:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych