❯ Opis:
Weapons Skins System, w którym możesz dodać nieograniczoną liczbę skórek dla każdej broni. Do każdej skórki można dodatkowo dodać różne „atrybuty”, takie jak prędkość, grawitacja, zdrowie przy zabiciu i wiele innych. Możesz również udostępnić odpowiednią skórkę tylko graczom na określonym poziomie, jeśli używasz dowolnego systemu rankingowego (dwie wtyczki można łatwo połączyć), a także udostępnić odpowiednią skórkę tylko graczom z określoną flagą (flagami) lub jeśli chcesz, całe menu. W samym menu zaznaczona jest broń, którą aktualnie trzyma gracz * i jest również napisane <wybrano> na już wybranej skórze. Wszystko, co zawiera system, jest niezwykle łatwe w konfiguracji, w tym celu dodano dwa pliki konfiguracyjne. Jeden służy do zmiany głównych ustawień wtyczki, a drugi do dodawania skórek. Dołączono również plik lang, aby zmodyfikować wszystkie komunikaty. Co więcej, wtyczka została zaprojektowana tak, aby działała całkowicie z reAPI.
❯ USTAWIENIA GŁÓWNE:
Główne ustawienia są zawarte w pliku konfiguracyjnym wsm_settings.ini i jest ich tylko 7. Są to również:
- Komendy do otwierania menu.
- SKINS_COMMANDS = powiedz /skins, powiedz_team /skins, powiedz /skin, powiedz_team /skin
Czy zapisać wybrane skórki graczy po połączeniu/rozłączeniu z serwerem. Jeśli ta opcja jest włączona, zostaną one zapisane w magazynie nVault o nazwie SaveSkins . - SAVE_SKINS = 1
Typ zapisu, jeśli opcja SAVE_SKINS jest włączona. (0 = zapisz według nazwy | 1 = zapisz według adresu IP | 2 = zapisz według SteamID) - SAVE_TYPE = 0
Czy udostępnić menu tylko graczom z określonymi flagami. Jeśli pozostawisz to pole puste, będzie ono dostępne dla wszystkich graczy. - MENU_FLAGS =
Czy automatycznie otwierać ponownie menu po wybraniu skórki. - MENU_REOPEN = 1
Czy zastosować wybrane skórki tylko przy następnym odrodzeniu. - SPAWN_ONLY = 0
Prefiks wszystkich wiadomości na czacie. (1 $ = normalny kolor | 3 $ = kolor drużyny | 4 $ = kolor zielony) - CHAT_PREFIX = 3 USD [4 USD skórki broni 3 USD]
❯ Dodawanie skórek:
Drugi plik konfiguracyjny wsm_skins.ini dodaje skórki. Dodawanie jest niezwykle łatwe, ponieważ pod każdą bronią, dla której chcesz dodać odpowiednią skórkę, używasz następującej składni: Nazwa skórki = Katalog modeli.
- Modele W_ nie są obsługiwane.
- Nie zmieniaj ani nie usuwaj nazw broni, w przeciwnym razie wtyczka nie będzie działać.
- Samych modeli skórek nie można dodawać poza folderem modeli .
- Każda skórka POWINNA być dodana w nowej linii pod odpowiednią bronią, a nie obok niej.
- Każda skórka pojawi się tylko w menu broni, do której została dodana.
- W menu będą wyświetlane tylko bronie z dodaną skórką.
- W nazwach skórek można używać następujących kolorów: \r, \y, \w, \d .
- Zalecane jest dodanie domyślnej skórki dla każdej broni.
- Dodanie @ przed skin_name.mdl zastąpi modele v_ i p_ tej skórki, jeśli takie istnieją. Zaleca się, aby zawsze używać tego symbolu i jest to obowiązkowe, jeśli chcesz używać modelu p_ skóry.
- Możesz dodać różne atrybuty dla każdej skórki. Odbywa się to poprzez dodanie ich w nowej linii pod odpowiednią skórką w następujący sposób:
- nazwa atrybutu = wartość(i)
Lista wszystkich dostępnych atrybutów:- - description = <text> -- Opis odpowiedniej skórki. Przykład: \d[\rPrędkość \d| \rGrawitacja \d| \rZdrowie przy zabiciu\d]
- - level = <level> -- Udostępnia skórkę tylko graczom, którzy osiągnęli określony poziom, jeśli używasz dowolnego systemu rang.
- - flags = <flags> — Udostępnia skórkę tylko graczom z określonymi flagami.
- - damage = <wartość> -- Zmienia obrażenia zadawane przez gracza. Możesz użyć „+”, „-”, „*”, „/”, „%” w wartości. Przykłady: +25%, *2, +30, -5%, 10, /3 .
- - protection = <wartość> -- Zmienia obrażenia otrzymywane przez gracza. Możesz użyć „+”, „-”, „*”, „/”, „%” w wartości. Przykłady: +25%, *2, +30, -5%, 10, /3 .
- - gravity = <wartość> -- Zmienia grawitację gracza. Wartości są takie same jak w cvar sv_gravity . Domyślna grawitacja to 800 .
- - speed = <wartość> -- Zmienia prędkość gracza. Domyślna prędkość to 250,0 .
- - silentsteps = <0/1> -- Wycisza kroki gracza.
- - health = <wartość> <max> -- Daje krew przy zabiciu. Jeśli nie ustawisz wartości maksymalnej, zostanie ona domyślnie ustawiona na 100 .
- - armor = <wartość> <max> -- Daje zbroję po zabiciu. Jeśli nie ustawisz wartości maksymalnej, zostanie ona domyślnie ustawiona na 100 .
- - money = <wartość> <max> -- Daje pieniądze za zabicie. Jeśli nie ustawisz wartości maksymalnej, zostanie ona domyślnie ustawiona na 16000 .
- - glow = <czerwony> <zielony> <niebieski> <jasność> <efekt> <renderowanie> -- Zmienia poświatę gracza. Tylko pierwsze trzy wartości są obowiązkowe.
- - knockback = <moc> <prędkość> -- Daje możliwość odrzucania wrogów przy każdym trafieniu.
❯ Showcase:
❯ Cena: 12€
W archiwum znajdziesz dwa pliki konfiguracyjne, plik lang, bibliotekę const i kod .sma (bez .amxx).
Płatność odbywa się tylko i wyłącznie przez PayPal.
W sprawie zamówień możesz napisać do mnie:
- Tutaj na forum w wiadomości prywatnej.
- W Discord Tornado_SW#4983
Oto lista wszystkich serwerów korzystających z tego systemu.