Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją pluginu expected token


Najlepsza odpowiedź spliff, 14.08.2023 00:13

Poprawiłem Ci kod na bardziej schludniejszy i naprawiłem błędy, które występowały przy kompilacji, daj znać czy udało się skompilować.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <nvault>

new kill[32];
new g_save;

public plugin_init()
{
register_plugin("Kill Count", "1.0", "ureac edit spliff");
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a", "");
g_save = nvault_open("kills");
return 1;
}

public Event_DeathMsg(id)
{
new iKiller = read_data(id);
if (is_user_alive(iKiller) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(iKiller) == cs_get_user_team(id))
{
kill[iKiller]++;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_disconnect(id)
{
save(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_putinserver(id)
{
set_task(2.00, "save_kills", id, "", 0, "", 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public save_kills(id)
{
save(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public save(id)
{
new vaultkey[64];
new vaultdata[256];
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public load(id)
{
new vaultkey[64];
new vaultdata[256];
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new kill1[32];
parse(vaultdata, kill1, 31);
kill[id] = str_to_num(kill1);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PiraT_

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.08.2023 08:22

Cześć!

 

Mam problem z kompilacją pluginu. Otóż mój kompilator amx 1.8.2 po przekompilowaniu pluginu pokazuje mi następujący błąd. Czy wie ktoś jak go naprawić?

addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(24) : error 088: number of arguments does not match definition
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(26) : error 029: invalid expression, assumed zero
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(26) : error 001: expected token: "]", but found ";"
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : error 001: expected token: ";", but found "["
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : error 029: invalid expression, assumed zero
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : warning 215: expression has no effect
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : error 001: expected token: ";", but found "]"
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : fatal error 107: too many error messages on one line


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <nvault>

#define iKiller

new kill[32];
new g_save;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Kill Count", "1.0", "ureac");
    register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a", "");
    g_save = nvault_open("kills");
    return 0;
}

public Event_DeathMsg()
{
    if (is_user_alive(iKiller) && cs_get_user_team(iVictim))
    {
        kill[iKiller]++;
    }
    return 0;
}
public plugin_natives()
{
    register_native("get_user_kills", "native_kills", 1);
    return 0;
}

public native_kills(id)
{
    return kill[id][0][0];
}

public client_disconnect(id)
{
    save(id);
    return 0;
}

public client_putinserver(id)
{
    set_task(2.00, "save_kills", id, "", 0, "", 0);
    return 0;
}

public save_kills(id)
{
    load(id);
    return 0;
}

public save(id)
{
    new vaultkey[64];
    new vaultdata[256];
    new name[33];
    get_user_name(id, name, 32);
    format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
    format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
    nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata);
    return 0;
}

public load(id)
{
    new vaultkey[64];
    new vaultdata[256];
    new name[33];
    get_user_name(id, name, 32);
    format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
    format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
    nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255);
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new kill1[32];
    parse(vaultdata, kill1, 31);
    kill[id] = str_to_num(kill1);
    return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 987
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2023 21:25

#define iKiller

a tu co ma być ?


  • +
  • -
  • 0

#3 PiraT_

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2023 22:11

#define iKiller

a tu co ma być ?

 

 

Wydaje mi się, że zabójca czyli osoba której ma się wyświetlać ilość zabójstw w hud.


  • +
  • -
  • 0

#4 spliff

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 14.08.2023 00:13   Najlepsza odpowiedź

Poprawiłem Ci kod na bardziej schludniejszy i naprawiłem błędy, które występowały przy kompilacji, daj znać czy udało się skompilować.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <nvault>

new kill[32];
new g_save;

public plugin_init()
{
register_plugin("Kill Count", "1.0", "ureac edit spliff");
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a", "");
g_save = nvault_open("kills");
return 1;
}

public Event_DeathMsg(id)
{
new iKiller = read_data(id);
if (is_user_alive(iKiller) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(iKiller) == cs_get_user_team(id))
{
kill[iKiller]++;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_disconnect(id)
{
save(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_putinserver(id)
{
set_task(2.00, "save_kills", id, "", 0, "", 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public save_kills(id)
{
save(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public save(id)
{
new vaultkey[64];
new vaultdata[256];
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public load(id)
{
new vaultkey[64];
new vaultdata[256];
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new kill1[32];
parse(vaultdata, kill1, 31);
kill[id] = str_to_num(kill1);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik spliff edytował ten post 14.08.2023 00:19

  • +
  • -
  • 1

#5 PiraT_

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2023 10:30

 

Poprawiłem Ci kod na bardziej schludniejszy i naprawiłem błędy, które występowały przy kompilacji, daj znać czy udało się skompilować.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <nvault>

new kill[32];
new g_save;

public plugin_init()
{
register_plugin("Kill Count", "1.0", "ureac edit spliff");
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a", "");
g_save = nvault_open("kills");
return 1;
}

public Event_DeathMsg(id)
{
new iKiller = read_data(id);
if (is_user_alive(iKiller) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(iKiller) == cs_get_user_team(id))
{
kill[iKiller]++;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_disconnect(id)
{
save(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_putinserver(id)
{
set_task(2.00, "save_kills", id, "", 0, "", 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public save_kills(id)
{
save(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public save(id)
{
new vaultkey[64];
new vaultdata[256];
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public load(id)
{
new vaultkey[64];
new vaultdata[256];
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new kill1[32];
parse(vaultdata, kill1, 31);
kill[id] = str_to_num(kill1);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

Super dziękuję, działa :)

Karma +

Temat do zamknięcia
 


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 987
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2023 18:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych