Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie broni/życia/armoru za pomocą itemów?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vorian

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 14.11.2009 15:28

Ktoś wie jaki kod trzeba zastosować aby coś takiego uzyskać? Od razu pomyślałem o czymś najprostszym rozwiązaniu, ale przecież to nie może być proste. Dodam że nie chodzi mi o coś takiego jak leczące totemy ale od razu np. na 1000 .
Oraz jak zrobić coś takiego aby jakiś item dodawał 5/10/15 do WSZYSTKICH statystyk?
Ktoś pomoże?
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 14.11.2009 15:33

set_user_armor
set_user_health
give_item

Poczytaj
  • +
  • -
  • 0

#3 Vorian

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 14.11.2009 15:41

A jednak to jest takie proste... -.-
Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 14.11.2009 20:06

Co do tego ostatniego:
case 72:
		{
			player_item_name[id] = "Wzmocnienie statystyk"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_extrastats[id] = random_num(5,10,15)
			BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Zyskasz +%i do wszystkich statystyk",player_item_name[id],player_b_extrastats[id])	
		}
nr case == id ostatniego itemu albo itemu który zmieniasz, ale w przypadku gdy zmieniasz istniejący to zostawiasz :D
item_name == nazwa itemu, ale w przypadku gdy dodajesz nowy item lub gdy zmieniasz nazwę itemu na inną niż standardowy

W zasadzie gdy dodajesz do istniejącego to wystarczy żebyś w miejsce {} dodał:
player_b_extrastats[id] = random_num(5,10,15)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
no i jak chcesz to wypada też hudmessage.
Jak jeszcze czegoś nie wiesz to tam pisałem poradnik komuś wystarczy Ci opcja szukaj.
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 14.11.2009 21:35

player_b_extrastats[id] = random_num(1,3)*5

Zapoznajcie sie chociaz z funkcjami zanim cos takiego napiszecie =_='
  • +
  • -
  • 0

#6 Vorian

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 15.11.2009 14:17

To czyj kod jest dobry? :|
  • +
  • -
  • 0

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 15.11.2009 14:26

Micza.
gdyż random_num(5,10,15) losuje z przedziału (a,B) a jak chcesz tu 3 rzecz dodać -,-"
Od micza losuje z przedziału <1,3> i mnoży przez 5.
  • +
  • -
  • 0

#8 Vorian

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 15.11.2009 14:44

[ Dodano: 28-11-2009, 15:12 ]
Odnawiam topic.

		{
			player_item_name[id] = "Pale duzo"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_smokehit[id] = 1
			give_item( id, "weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade" )
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Po prostu ich zadym",player_item_name[id])

plus

player_item_name[id] = "Rambo"
			player_item_id[id] = rannum
			give_item( id, "weapon_m249,ammo_556natobox,ammo_556natobox,ammo_556natobox" )
			set_user_armor(id, 200)
			set_user_health(id, 500)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Poczuj wewnetrznego RAMBO",player_item_name[id])
		}

Nie dość że gracz nie dostaje ani broni, ani ammo, ani granatów to jeszcze życie wchodzi co najwyżej w jednej rundzie kiedy się go dostanie (a mi potrzebne w każdej rundzie).

Zapisana właściwość itemu:
player_ring[id]=4

Oraz dodałem jedno właściwe case itemu(4):
public BoostRing(id)
{
	switch(player_ring[id])
	{
		case 1: player_intelligence[id]+=5
			case 2: player_strength[id]+=5
			case 3: player_agility[id]+=5
			case 4: player_agility[id]+=50

Jednak nie działa. Nic się nie dodaje.
Za pomoc mogę ofiarować logo, banner, avatar zrobiony w PS.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych