Wydaje mi się, że kiedyś go instalowałem. Jak to sprawdzić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Jak wykryć użycie czatu głosowego?
#21
Napisano 13.03.2023 12:26
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#22
Napisano 13.03.2023 12:32
#23
Napisano 13.03.2023 12:54
Mam ReGameDLL version: 5.21.0.546-dev.
Tego pluginu nie próbowałem, ale ten VTC powinien działać przecież...
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#24
Napisano 13.03.2023 13:35
EDIT:
Znalazłem jeszcze coś takiego jak Revoice Plus i do niego voice utils. Tam jest forward VU_OnStartSpeak() którego mógłbym użyć. Jak zaintstalować to voice utils?
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#26
Napisano 13.03.2023 16:26
Tak, widziałem. Chodzi mi bardziej o to, że muszę osobno do /addons/ wrzucić ten revoice plus, a potem jeszcze do /amxmodx/modules/voice_utils_amxx_i386.so? I jak mam to dopisać do pliku modules.ini?
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#27
Napisano 13.03.2023 17:37
#28
Napisano 13.03.2023 18:01
Tak też robiłem, ale wywala mi błąd jak wpisze amxx plugins:
(6) Load fails: Module/Library "voice_utils" required for plugin. Check modules.ini.
Wrzuciłem voice_utils_amxx_i386.so do folderu modules i dopisałem voice_utils do modules.ini
Za to w meta list wygląda chyba wporządku:
[21] VoiceUtils RUN - voice_utils_amxx_i386.so v1.0.0 pl2 ANY ANY
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#29
Napisano 13.03.2023 18:17
Pytanie czy w ogóle potrzebujesz revoice? Nie napisałeś nigdzie co tak naprawdę próbujesz osiągnąć tym, że blokujesz komuś możliwość rozmawiania. To ma być jakiś system gagowania?
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#30
Napisano 13.03.2023 18:32
Coś w tym stylu. Mam swój własny system banowania i pomyślałem, że dodam taką funkcje, że jak ktoś dostanie bana to chce mu jednocześnie zablokować od razu możliwość pisania i mówienia przez mikro. I jednocześnie żeby mu się jakaś wesoła muzyczka na otarcie łez włączyła jak wciśnie "K" Z pisaniem nie było problemu, gorzej z tym czatem głosowym.
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#32
Napisano 13.03.2023 18:48
No wszystko fajnie, tylko nadal potrzebuję wykryć kiedy gracz próbuje coś powiedzieć przez mikro...
Tego revoice i tak używałem wcześniej, więc bez większej różnicy.
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#33
Napisano 13.03.2023 20:44
No wszystko fajnie, tylko nadal potrzebuję wykryć kiedy gracz próbuje coś powiedzieć przez mikro...
Tego revoice i tak używałem wcześniej, więc bez większej różnicy.
No to wszystko jest w tym pluginie, nie rozumiem o co chodzi, skoro to plugin od gagów + jest API od razu
#34
Napisano 13.03.2023 21:55
Dokładnie, masz wszystko czego potrzebujesz. Kwestia logiki w kodzie.
Po pierwszym użyciu mikro dajesz graczowi blokadę i włączasz mu muzyczke czy co tam chcesz. Jeśli event wykona się kolejny raz (za 0.3 sekundy), to już będzie zablokowane i returnujesz z supercede - a w efekcie masz jednorazowe wykonanie jakiejś tam funkcji, w twoim przypadku blokada mikro i włączenie muzyki.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#35
Napisano 13.03.2023 22:16

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#36
Napisano 15.03.2023 15:28
W tym pluginie też jest to oparte na FM_Voice_SetClientListening. Więc wyciągnąłem to z kodu i mam coś takiego jak wcześniej:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> new bool:lock[33]; public plugin_init() { register_plugin("test", "1.0", "sebxx"); register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "PlayerVoiceSpeak", 0); } public client_connect(id) lock[id] = false; public PlayerVoiceSpeak(receiver, id) { if ( receiver == id || !is_user_connected(id) || lock[id] ) return FMRES_IGNORED; set_task(5.0, "unlock", id+4510); client_print(id, print_center, "SPEAKING!"); return FMRES_IGNORED; } public unlock(id) lock[id-4510] = false;
Teraz po wciśnięciu przycisku K nic się przez jakiś czas nie dzieje, a potem cały czas wyświetla client_print()...
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#37
Napisano 15.03.2023 15:34
EDIT: A dobra, widze. Zapomniałem ustawić lock na true
Ale teraz z kolei pokazuje się napis, znika, ale za chwile znowu się sam pokazuje, chociaż nie wciskam już "K". I tak w kółko
> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#38
Napisano 06.05.2023 09:26

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server
> cod.skill-town.eu [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server
> assault.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Only Assaults Server
Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep
#39
Napisano 06.05.2023 11:36
Wypisz id w client_print. Jedyne co mi przychodzi do głowy to id == 0, dlatego ci się pokazuje wiadomość na czacie (a raczej nie tylko tobie, a całemu serwerowi). Przy okazji pokaż aktualny kod
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych