Witam te dywizje https://amxx.pl/topi...izje-v2-codmod/posiadają zapis nvault. Tak twierdzi autor ( nie znam się nie wiem ).
Zostały one edytowane dla mnie na tym forum by mieć je jako info w hud w cod.
Jednak zapisu nie ma , czy jest ktoś wstanie mi w tym pomóc ?
Testowałem i oryginał i wersję z hud . Nie działa zapis w obydwóch .
Jeśli to możliwe proszę o pomoc .
Po zmianie mapy trzeba wybierać ponownie dywizję.
Wersja edytowane
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <nvault>
#define PLUGIN "Dywizje v2"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "NiczegoWinien"
new dywizja_vault;
new gSprite[8];
new bool:pokazac_sprite[33];
new nazwa_gracza[33][64];
new const nazwy_dywizji[][] = {"Brak",
"Dywizja I", //1
"Dywizja II", //2
"Dywizja III", //3
"Dywizja IV", //4
"Dywizja V", //5
"Dywizja VI" //6
};
new const lvl_dywizji[] = {0,
5, //1
30, //2
65, //3
100, //4
145, //5
200 //6
};
new const doswiadczenie_dywizji[] = {0,
25, //1
120, //2
200, //3
400, //4
1000, //5
2000 //6
};
new dywizja_gracza[33];
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_clcmd("say /dywizja", "MenuDywizja");
register_clcmd("say /ustawienia", "UstawieniaSprite");
}
// Boski Z Polski
public plugin_natives()
{
register_native("dywizje_zwrot_dywizji", "dywizje_zwrot_dywizji", 1);
}
public dywizje_zwrot_dywizji(id, nazwa_dyw[], len)
{
param_convert(2);
copy(nazwa_dyw, len, nazwy_dywizji[dywizja_gracza[id]]);
}
// Boski Z Polski
public plugin_precache()
{
new file[256];
get_configsdir( file, 255 )
format(file,255,"%s/dywizje_rank.ini",file)
new line=1,text[128],chars
do{
line = read_file(file,line,text,127,chars)
trim(text);
gSprite[line] = precache_model(text);
}
while(line>0)
}
public client_connect(id){
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
pokazac_sprite[id] = true;
WczytajDane(id);
}
public client_disconnected(id)
ZapiszDane(id);
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
for(new i=1;i<sizeof nazwy_dywizji; i++){
if(cod_get_user_level(id) >= lvl_dywizji[i]){
dywizja_gracza[id] = i
}
}
if(cod_get_user_level(id) < lvl_dywizji[1])
dywizja_gracza[id] = 0;
if(dywizja_gracza[id] > 0)
Pokaz_Rank(id);
client_print(id,print_chat,"[Dywizja Komendy] - /dywizja /ustawienia");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MenuDywizja(id)
{
new menu=menu_create("Dywzija","Dywzija_handler");
for(new i=1; i<sizeof nazwy_dywizji; i++)
menu_additem(menu, nazwy_dywizji[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public Dywzija_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(cod_get_user_level(id) < lvl_dywizji[item])
client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item],lvl_dywizji[item]);
else
{
client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item]);
dywizja_gracza[id] = item;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Death(){
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)){
for(new i=1;i<33;i++){
if(!is_user_alive(i))
continue;
if(attacker == i)
continue;
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(i))
continue;
if(dywizja_gracza[attacker] == dywizja_gracza[i])
cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i) + doswiadczenie_dywizji[dywizja_gracza[attacker]]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public UstawieniaSprite(id)
{
new menu = menu_create("Ustawienia", "UstawieniaSprite_Handler");
menu_additem(menu, "Wlacz Ikone Dywizji");
menu_additem(menu, "wyłącz Ikone Dywizji");
menu_display(id, menu);
}
public UstawieniaSprite_Handler(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item){
case 0:{
if(dywizja_gracza[id] > 0){
pokazac_sprite[id] = true;
set_task(0.1,"Pokaz_Rank",id);
}
}
case 1:pokazac_sprite[id] = false;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Pokaz_Rank(id)
{
if(pokazac_sprite[id])
set_task(0.1,"Pokaz_Rank",id);
message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY,_,id);
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
write_byte(id);
write_coord(50);
write_short(gSprite[dywizja_gracza[id]+1]);
write_short(10);
message_end();
}
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-dyw", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i",dywizja_gracza[id]);
nvault_set(dywizja_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-dyw", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i",dywizja_gracza[id]);
nvault_get(dywizja_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new dywizja[32];
parse(vaultdata, dywizja, 31);
dywizja_gracza[id] = str_to_num(dywizja);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Dzięki za każdą pomoc, pozdrawiam i miłego weekendu wam życzę !