dodawałem do tej klasy flagę ale cos robie nie tak
proźba o zrobienie tej klasy premium
Załączone pliki
Użytkownik Anonimowy09 edytował ten post 23.12.2022 23:32
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.12.2022 23:28
dodawałem do tej klasy flagę ale cos robie nie tak
proźba o zrobienie tej klasy premium
Użytkownik Anonimowy09 edytował ten post 23.12.2022 23:32
Napisano 24.12.2022 00:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "M4 AWP HE z AWP ma 1/1 z he 1/3";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[KLASA] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
return COD_CONTINUE
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Napisano 24.12.2022 10:26
plus dla Ciebie leci
a powiesz mi co dodałeś ze działa??
Napisano 24.12.2022 10:42
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[KLASA] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
return COD_CONTINUE
}
Napisano 24.12.2022 11:45
robiłem tak ,ale mi nie kompilowało
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych