Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak wykryć śmierć gracza od upadku?


Najlepsza odpowiedź Anonymuss, 05.12.2022 15:48

Sprawdź to

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Test", "1.0", "Anonymuss");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1);
}

public TakeDamage(victim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(victim) && damagebits & (1<<5))
	{
		client_print_color(victim, victim, "Zginales od upadku");
	}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Martez

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
Offline

Napisano 04.12.2022 22:45

Cześć.

Szukam informacji o tym jak mogę wykryć śmierć gracza od upadku. Przy śmierci gracza od upadku potrzebuje otrzymać jego id żeby wypisać coś o tym na czacie. Jeśli to możliwe, chciałbym odróżnić od siebie śmierć od upadku/drzwi itd (jak w spoilerze 1), żeby śmierć od drzwi nie triggerowała tekstu o śmierci od upadku.

Próbowałem już wszystkiego co znalazłem w google, a mianowicie:

Ten sie zapowiadał dobrze, bo teoretycznie posiadał rozróżnienie na upadek i inne:

Spoiler


Próbowałem wszystkiego z tego tematu:
Spoiler


Próbowałem wszystkiego z tego tematu:
Spoiler


Przetestowałem to wszystko i żaden plugin nie daje znaku życia (do ich kodu dodawałem sobie w odpowiednich miejscach "client_print" żeby to testować).
Aż myślałem, że źle dopisywałem do plugins.ini czy coś, no ale nie.

Proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.12.2022 15:48   Najlepsza odpowiedź

Sprawdź to

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Test", "1.0", "Anonymuss");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1);
}

public TakeDamage(victim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(victim) && damagebits & (1<<5))
	{
		client_print_color(victim, victim, "Zginales od upadku");
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Martez

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
Offline

Napisano 05.12.2022 19:45

 

Sprawdź to

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Test", "1.0", "Anonymuss");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1);
}

public TakeDamage(victim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(victim) && damagebits & (1<<5))
	{
		client_print_color(victim, victim, "Zginales od upadku");
	}
}

Działa! Dziękuje!

Dla potomnych czytających ten temat za X lat ( w tym prawdopodobnie mnie lol ) wstawiam tabelkę opisującą inne typy otrzymanych obrażeń z innego tematu na amxx.pl którą postował R3X.

https://amxx.pl/topi...e-na-obrażenia/

Spoiler


Użytkownik Martez edytował ten post 05.12.2022 19:49

  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 069
Godlike

  • Postów:5 699
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.12.2022 09:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych