Witam,
posiadam problem, który powoduje Crash z powodem "Segmentation fault (core dumped)".
Błąd pojawia się w momencie wgrania podobnego do poniższego kodu, pluginu, a serwer crashuje w losowym momencie.
Plugin jest zrobiony pod serwer JailBreak. Czy podana poniżej metoda jest poprawna?
// ENT new ent; // ENT public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_touch("ent_id","player","dotyk_ent"); register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") } public Koniec_Rundy() { if(is_valid_ent(ent)) { remove_entity(ent); } } public dotyk_ent(ent_id, id) { if(is_valid_ent(ent_id)) { remove_entity(ent_id); } return PLUGIN_CONTINUE; } public stworz_ent(Float:pozycje[3]) { ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity , engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")); if(!pev_valid(ent)) { return; } set_pev(ent, pev_classname, "ent_id" ); set_pev(ent, pev_model, "MODEL"); engfunc(EngFunc_SetSize,ent, Float:{ -1.0, -1.0, -1.0}, Float:{ 2.5, 2.5, 2.5 }); engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent, pozycje ); set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX); set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS); } public Nowa_Runda() { new Float:pozycje[3]; // przypisane kordy stworz_ent(pozycje) }