Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Crash serwera przez ent


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 28.11.2022 09:48

Witam,

posiadam problem, który powoduje Crash z powodem "Segmentation fault (core dumped)".

Błąd pojawia się w momencie wgrania podobnego do poniższego kodu, pluginu, a serwer crashuje w losowym momencie.

Plugin jest zrobiony pod serwer JailBreak. Czy podana poniżej metoda jest poprawna?

// ENT

new ent;

// ENT

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_touch("ent_id","player","dotyk_ent");
	
	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}

public Koniec_Rundy()
{
	if(is_valid_ent(ent))
	{
		remove_entity(ent);
	}
}
public dotyk_ent(ent_id, id)
{
	if(is_valid_ent(ent_id))
	{
		remove_entity(ent_id);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public stworz_ent(Float:pozycje[3])
{
	ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity , engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
	
	if(!pev_valid(ent))
	{
		return;
	}
	
	set_pev(ent, pev_classname, "ent_id" );
	set_pev(ent, pev_model, "MODEL");
	engfunc(EngFunc_SetSize,ent, Float:{ -1.0, -1.0, -1.0}, Float:{  2.5,  2.5,  2.5 });
	engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent, pozycje );	
	set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
	set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
}

public Nowa_Runda()
{
	new Float:pozycje[3];
	// przypisane kordy
	stworz_ent(pozycje)
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.11.2022 14:45

Crash przy starcie rundy, końcu rundy czy dotknięciu? Byt się w ogóle tworzy i dostaje prawidłowe id? Zmienna "pozycje" jest lokalna dla "Nowa_Runda", a użyta w "stworz_ent"?


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 28.11.2022 15:40

Problem rozwiązany. 

Problemem było usuwaniu entu za pomocą remove_entity


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.11.2022 16:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych