Jak zrobić funkcję na włączanie i wyłaczanie renderu po wcisnieciu gracza w menu tzn. jesli będę sie patrzyl na gracza i nacisne w menu na 1 to ustawi mu kolor czerwony poswiaty i chce zrobic ze jesli znowu sie popatrze na niego i nacisne 1 to usunie mu ta poswiate
public Menu(id) { new menu = menu_create("Menu", "Menu_Handle"); menu_additem(menu, "Najedz na gracza i nacisnij"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public Menu_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { new iTarget, iBody; get_user_aiming(id, iTarget, iBody); fm_set_rendering(iTarget, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 16); } } menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik mordoryjacz edytował ten post 01.11.2022 17:45