Jak zrobić funkcję na włączanie i wyłaczanie renderu po wcisnieciu gracza w menu tzn. jesli będę sie patrzyl na gracza i nacisne w menu na 1 to ustawi mu kolor czerwony poswiaty i chce zrobic ze jesli znowu sie popatrze na niego i nacisne 1 to usunie mu ta poswiate
public Menu(id)
{
new menu = menu_create("Menu", "Menu_Handle");
menu_additem(menu, "Najedz na gracza i nacisnij");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Menu_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new iTarget, iBody;
get_user_aiming(id, iTarget, iBody);
fm_set_rendering(iTarget, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 16);
}
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik mordoryjacz edytował ten post 01.11.2022 17:45


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


Aiming_glow.amxx








