Automatyczne zamykanie się MENU VIPa po 10...
marcinek111
21.08.2022
Witam.
Czy wie ktoś jak zrobić tak, aby MENU VIPa automatycznie zamykało się po 10 sekundach od rozpoczęcia rundy?
Coś kombinowałem, ale wtedy wyłączało aktualnie otwarte MENU nawet graczom bez VIPa z innych pluginów np.: /skiny.
Dodatkowo każdemu wyskakiwała wiadomość o zamkniętym MENU... Korzystałem z tego -> https://amxx.pl/topi...anie-menu-vipa/
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <stripweapons> new bool:g_Vip[33], gRound=0, menu, menu_callback_handler, weapon_id; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing"); } public client_authorized(id , const authid[]){ if(get_user_flags(id) & 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; } public client_disconnected(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public menu_1_handler(id){ StripWeapons(id, Secondary); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); StripWeapons(id, Primary); give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "ammo_762nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90); } public menu_2_handler(id){ StripWeapons(id, Secondary); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); StripWeapons(id, Primary); give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "ammo_556nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90); } public menu_3_handler(id){ StripWeapons(id, Secondary); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); StripWeapons(id, Primary); give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "ammo_338magnum"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); } public menu_4_handler(id){ StripWeapons(id, Secondary); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); StripWeapons(id, Primary); give_item(id, "weapon_famas"); give_item(id, "ammo_556nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25); cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90); } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ show_vip_menu(id); } public show_vip_menu(id){ menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler"); menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback"); new bool:active=false, num=-1; menu_additem(menu,"\wak47","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wm4a1","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wawp","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wfamas","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } if(active){ menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\rMENU VIPa:"); menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r"); menu_display(id, menu); } else { menu_destroy(menu); } } public event_new_round(){ ++gRound; } public GameCommencing(){ gRound=0; } public menu_callback(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(gRound>=2){ if(item==0){ return ITEM_ENABLED; } if(item==1){ return ITEM_ENABLED; } if(item==3){ return ITEM_ENABLED; } } if(gRound>=3){ if(item==2){ return ITEM_ENABLED; } } } return ITEM_DISABLED; } public menu_handler(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(gRound>=2){ if(item==0){ menu_1_handler(id); } if(item==1){ menu_2_handler(id); } if(item==3){ menu_4_handler(id); } } if(gRound>=3){ if(item==2){ menu_3_handler(id); } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Edited by marcinek111, 21.08.2022 17:59.
yifet55585
16.12.2024
Jeśli chodzi o wybór kasyna online, jednym z najważniejszych czynników dla graczy jest szybkość wypłat, dlatego https://polskagra.pl/szybkie-wyplaty/ udostępnia listę najlepszych kasyn z szybkimi wypłatami, pozwalając nie martwić się o długie oczekiwanie na wygraną. Kasyna te oferują natychmiastowe lub najszybsze transakcje, co jest szczególnie ważne dla graczy, którzy chcą otrzymać swoje pieniądze tak szybko, jak to możliwe.