Tak jak w temacie, krótki plugin polegający na tym, ze jesli zostaniemy zabici to dostajemy EXP, a co w przypadku gdybym chciał, aby sprawdzać czy dany gracz zabił - jeśli zabił EXPa nie dostanie dodatkowego, a jeśli nie zabił to dostanie. Oraz czy jest jakaś możliwość aby ktoś nie mógł wpisać "kill" w konsoli i żeby mu nie zaliczył
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>
new xp, lvl, status;
public plugin_init() {
register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
public DeathMsg()
{
new vic = read_data(2);
new reward = get_pcvar_num(xp);
new poziom = get_pcvar_num(lvl);
new info = get_pcvar_num(status);
if(!is_user_connected(vic))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(info == 1 && cod_get_user_level(vic) < poziom)
{
cod_set_user_xp(vic, cod_get_user_xp(vic) + reward);
ColorChat(vic, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
}
if(info == 2)
{
cod_set_user_xp(vic, cod_get_user_xp(vic) + reward);
ColorChat(vic, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Dodatki SourceMod













