Witam, posiadam BF4 w wersji 100 odznak, przerobiłem już wyświetlanie na HUD dla gracza, ale chciałbym dodać HUD kiedy obserwujemy gracza gdzie wyświetla jego nick, liczbę odznak itd tak samo jak w modyfikacji Cod Mod. Poniżej wklejam kod HUD z BF4 i jeszcze niżej kod z Cod moda tak, by nie trzeba było szukać...
Jeśli jest mi ktoś w stanie to przerobić to bardzo bym był wdzięczny i ewentualnie mogę zrobić donejcik (Priv/)
KOD BF4
public DisplayHUD(id) { id -= TASK_HUD; if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF4Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return; if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; return; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+TASK_HUD); return; } set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3) if ( !gStatsLoaded[id] ) { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[BF4] Wczytuje Dane...", gPluginName) } else { new rank = g_PlayerRank[id]; new nextrank; switch(rank) { case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15; case 17: nextrank = 7; case 18: nextrank = 8; default: nextrank = rank; } ++nextrank; new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier)); new reach = (reach1[id]+reach2[id]+reach3[id]+reach4[id]+reach5[id]+reach6[id]+reach7[id]+reach8[id]+reach9[id]+reach10[id]+reach11[id]+reach12[id]+reach13[id]+reach14[id]+reach15[id]+reach16[id]+reach17[id]+reach18[id]+reach19[id]+reach20[id]+reach21[id]+reach22[id]+reach23[id]+reach24[id]+reach25[id]); if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) ) { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[BF4]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp) } else { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[BF4]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d / 100^nZabicia: %d / %d^nOsiagniecia: %d / 20^nDiamenty: %d^nMonety: %i", gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp, reach, diamenty[id], cod_get_user_coins(id)) } } }
A tutaj kawałek kodu z Cod moda
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }