Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BF4 MOD Wyświetlanie HUD obserwowanego graczaProśba o przerobienie HUD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Xxupox

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Juo
Offline

Napisano 03.05.2022 06:34

Witam, posiadam BF4 w wersji 100 odznak, przerobiłem już wyświetlanie na HUD dla gracza, ale chciałbym dodać HUD kiedy obserwujemy gracza gdzie wyświetla jego nick, liczbę odznak itd tak samo jak w modyfikacji Cod Mod. Poniżej wklejam kod HUD z BF4 i jeszcze niżej kod z Cod moda tak, by nie trzeba było szukać...

 

Jeśli jest mi ktoś w stanie to przerobić to bardzo bym był wdzięczny i ewentualnie mogę zrobić donejcik (Priv/)

 

KOD BF4

public DisplayHUD(id)
{
	id -= TASK_HUD;
	
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF4Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
		return;
	if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
		{
			new target = pev(id, pev_iuser2);
			
			if(!target)
				return PLUGIN_CONTINUE;
				
			
		return;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+TASK_HUD);
		return;
	}

	set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
	if ( !gStatsLoaded[id] )
	{
		ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[BF4] Wczytuje Dane...", gPluginName)
	}
	else
	{
		new rank = g_PlayerRank[id];
		new nextrank;

		switch(rank)
		{
			case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
			case 17: nextrank = 7;
			case 18: nextrank = 8;
			default: nextrank = rank;
		}

		++nextrank;

		new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
		new reach = (reach1[id]+reach2[id]+reach3[id]+reach4[id]+reach5[id]+reach6[id]+reach7[id]+reach8[id]+reach9[id]+reach10[id]+reach11[id]+reach12[id]+reach13[id]+reach14[id]+reach15[id]+reach16[id]+reach17[id]+reach18[id]+reach19[id]+reach20[id]+reach21[id]+reach22[id]+reach23[id]+reach24[id]+reach25[id]);

		if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
		{
			ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[BF4]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
		}
		else
		{
			ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[BF4]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d / 100^nZabicia: %d / %d^nOsiagniecia: %d / 20^nDiamenty: %d^nMonety: %i", gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp, reach, diamenty[id], cod_get_user_coins(id))
		}
	}
}

A tutaj kawałek kodu z Cod moda

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych