Witam, posiadam BF4 w wersji 100 odznak, przerobiłem już wyświetlanie na HUD dla gracza, ale chciałbym dodać HUD kiedy obserwujemy gracza gdzie wyświetla jego nick, liczbę odznak itd tak samo jak w modyfikacji Cod Mod. Poniżej wklejam kod HUD z BF4 i jeszcze niżej kod z Cod moda tak, by nie trzeba było szukać...
Jeśli jest mi ktoś w stanie to przerobić to bardzo bym był wdzięczny i ewentualnie mogę zrobić donejcik (Priv/)
KOD BF4
public DisplayHUD(id)
{
id -= TASK_HUD;
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF4Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
return;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_HUD);
return;
}
set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[BF4] Wczytuje Dane...", gPluginName)
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
++nextrank;
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
new reach = (reach1[id]+reach2[id]+reach3[id]+reach4[id]+reach5[id]+reach6[id]+reach7[id]+reach8[id]+reach9[id]+reach10[id]+reach11[id]+reach12[id]+reach13[id]+reach14[id]+reach15[id]+reach16[id]+reach17[id]+reach18[id]+reach19[id]+reach20[id]+reach21[id]+reach22[id]+reach23[id]+reach24[id]+reach25[id]);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[BF4]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[BF4]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d / 100^nZabicia: %d / %d^nOsiagniecia: %d / 20^nDiamenty: %d^nMonety: %i", gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp, reach, diamenty[id], cod_get_user_coins(id))
}
}
}
A tutaj kawałek kodu z Cod moda
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Dodatki SourceMod












