Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zwiększenie limitu modeliCzy zwiększenie limitu modeli jest możliwe?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 POVERPL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Łodź
Offline

Napisano 07.03.2022 20:47

Siemka, jako że mój serwer korzysta więcej niż z 512 modeli postanowiłem poszukać rozwiązania jak to zmienić jedyne co znalazłem do artykuł na AlliedModders.

 

"You can patch your engine.dll with hex editor(search something like this: 81FFFF01 where FF01 is number 511 in hex with reversed byte order)and server will precache more"
 
"Yes, it works. I've tested with the max we can write FFFF, and the limit is now around ~65535. ( I've tested with MonsterMod by declaring all the monsters at once )"
 
Znalazłem dwa komentarze które mówią o zmianie tego.
 
Teraz pytanie:
1. Czy dane rzeczy dotyczą serwerów czy klienta ?
2. Jak serwerów to czy hosting 1s pozwala na edycję engine.dll ?
3. Jak tak to gdzie mogę znaleźć dany plik ?
 
Proszę o odpowiedź bardziej doświadczonych moderów i pozdrawiam cieplutko ! 
 

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2022 09:00

Możesz to zmodyfikować na serwerze ale na kliencie nie zadziała


  • +
  • -
  • 0

#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 08.03.2022 11:47

1.Jakbyś przeczytał cały ten temat to byś wiedział, że zmiany trzeba dokonać na serwerze i na kliencie gracza, co nie jest możliwe z poziomu serwera. Każdy gracz musiałby ręcznie edytować swój plik lub ściągnąć i wrzucić już wyedytowany plik.
2. Wątpię, hostingi się często bronią przed edycją silnika, choć może się coś zmieniło przez ostatnie lata (hosting się nie opłaca i dlatego moje ostatnie przygody z hostingiem sięgają 2010 roku).
3. Zależnie od wersji csa na kliencie Windows mogą to być 3 różne pliki, a na serwerze Linux core.so lub engine_xxx.so.
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#4 POVERPL

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Łodź
Offline

Napisano 08.03.2022 13:44

Dzięki.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych