Zwiększenie limitu modeli
POVERPL
07.03.2022
Siemka, jako że mój serwer korzysta więcej niż z 512 modeli postanowiłem poszukać rozwiązania jak to zmienić jedyne co znalazłem do artykuł na AlliedModders.
"You can patch your engine.dll with hex editor(search something like this: 81FFFF01 where FF01 is number 511 in hex with reversed byte order)and server will precache more"
"Yes, it works. I've tested with the max we can write FFFF, and the limit is now around ~65535. ( I've tested with MonsterMod by declaring all the monsters at once )"
Znalazłem dwa komentarze które mówią o zmianie tego.
Teraz pytanie:
1. Czy dane rzeczy dotyczą serwerów czy klienta ?
2. Jak serwerów to czy hosting 1s pozwala na edycję engine.dll ?
3. Jak tak to gdzie mogę znaleźć dany plik ?
Proszę o odpowiedź bardziej doświadczonych moderów i pozdrawiam cieplutko !
Engi
08.03.2022
1.Jakbyś przeczytał cały ten temat to byś wiedział, że zmiany trzeba dokonać na serwerze i na kliencie gracza, co nie jest możliwe z poziomu serwera. Każdy gracz musiałby ręcznie edytować swój plik lub ściągnąć i wrzucić już wyedytowany plik.
2. Wątpię, hostingi się często bronią przed edycją silnika, choć może się coś zmieniło przez ostatnie lata (hosting się nie opłaca i dlatego moje ostatnie przygody z hostingiem sięgają 2010 roku).
3. Zależnie od wersji csa na kliencie Windows mogą to być 3 różne pliki, a na serwerze Linux core.so lub engine_xxx.so.
2. Wątpię, hostingi się często bronią przed edycją silnika, choć może się coś zmieniło przez ostatnie lata (hosting się nie opłaca i dlatego moje ostatnie przygody z hostingiem sięgają 2010 roku).
3. Zależnie od wersji csa na kliencie Windows mogą to być 3 różne pliki, a na serwerze Linux core.so lub engine_xxx.so.