Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] problem z wylaczeniem czapkinie usuwa mi czapki z glowy


Najlepsza odpowiedź mr_tnctproo, 06.12.2021 16:01

Naprawilem juz!

 

Jak ktos bedzie chcial plugin na przyszlosc to proszę, tu  jest kod:

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta> 

new const MODEL[] = "models/kuleczky/dd2/santa_hat.mdl";
new szHats[33];
new iEntity, iMaxPlayers, iInfoTarget;

public plugin_precache()
{
	precache_model(MODEL);
}
public client_connect(id)
{
	szHats[id] = 0;
}
public plugin_init()
{
	new const VERSION[] = "1.3";
	
	register_plugin("Santa Hat", VERSION, "xPaw");
	register_clcmd("say /hats", "ToggleHat");
	iInfoTarget = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target");
	iMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public ToggleHat(id) 
{
	switch(szHats[id])
	{
		case 0:
		{
			AddHat();
		}
		case 1:
		{
			RemoveHat();
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
AddHat()
{
	for(new id = 1; id <= iMaxPlayers; id++)
	{
		iEntity = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,iInfoTarget);
		if(pev_valid(iEntity))
		{
			engfunc(EngFunc_SetModel, iEntity, MODEL);
			set_pev(iEntity, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
			set_pev(iEntity, pev_aiment, id);
			set_pev(iEntity, pev_owner, id);
			entity_set_string(iEntity, EV_SZ_classname, "SantaHat");
			szHats[id] = 1;
			client_print(id, print_chat, "Your hat has been added");
		}
	}
}
RemoveHat()
{
	for(new id = 1; id <= iMaxPlayers; id++)
	{
		iEntity = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,iInfoTarget);
		set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone);
		set_pev(id, pev_rendercolor, 255,255,255);
		set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal);
		set_pev(id, pev_renderamt, 0.0);
		szHats[id] = 0;
		remove_entity_name("SantaHat");
		client_print(id, print_chat, "Your hat has been removed");
	}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mr_tnctproo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:143
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Cardiff / Zywiec
Offline

Napisano 04.12.2021 16:20

Witam, mam plugin "Santa Hat" napisany przez xPaw w wersji 1.3 i chcialem go przerobic by moc wlaczac/wylaczac czapki.

 

Problem w tym ze po wlaczeniu czapki, potem nie da sie jej wylaczyc.

 

Po wpisaniu /hats ladnie pokazuje na czacie ze czapka zostala dodana i ja dodaje, 

ale natomiast po wpisaniu znow /hats nie usuwa jej ale pisze ze zostala usunieta

 

Przy kompilacji nie mam zadnych bledow oraz nie mam zadnych bledow w logach.

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta> 

new const MODEL[] = "models/santa_hat.mdl";
new szHats[33];
new iEntity, iMaxPlayers, iInfoTarget;

public plugin_precache()
{
	precache_model(MODEL);
}
public client_connect(id)
{
	szHats[id] = 0;
}
public plugin_init()
{
	new const VERSION[] = "1.3";
	
	register_plugin("Santa Hat", VERSION, "xPaw");
	register_clcmd("say /hats", "ToggleHat");
	iInfoTarget = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target");
	iMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public ToggleHat(id) 
{
	switch(szHats[id])
	{
		case 0:
		{
			AddHat();
		}
		case 1:
		{
			RemoveHat();
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
AddHat()
{	
	for(new id = 1; id <= iMaxPlayers; id++)
	{
		iEntity = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, iInfoTarget);
		if(pev_valid(iEntity))
		{
			engfunc(EngFunc_SetModel, iEntity, MODEL);
			set_pev(iEntity, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
			set_pev(iEntity, pev_aiment, id);
			set_pev(iEntity, pev_owner, id);
			szHats[id] = 1;
			client_print(id, print_chat, "Your hat has been added");
		}
	}
}
RemoveHat()
{
	for(new id = 1; id <= iMaxPlayers; id++)
	{
		iEntity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, id, "classname", iInfoTarget);
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEntity);
		szHats[id] = 0;
		client_print(id, print_chat, "Your hat has been removed");
	}
}

  • +
  • -
  • 0
Masz problem z tym jak ja pisze ??? To sie czep, nie mieszkam w PL od 2007.
76561198031353896.png

#2 mr_tnctproo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:143
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Cardiff / Zywiec
Offline

Napisano 06.12.2021 16:01   Najlepsza odpowiedź

Naprawilem juz!

 

Jak ktos bedzie chcial plugin na przyszlosc to proszę, tu  jest kod:

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta> 

new const MODEL[] = "models/kuleczky/dd2/santa_hat.mdl";
new szHats[33];
new iEntity, iMaxPlayers, iInfoTarget;

public plugin_precache()
{
	precache_model(MODEL);
}
public client_connect(id)
{
	szHats[id] = 0;
}
public plugin_init()
{
	new const VERSION[] = "1.3";
	
	register_plugin("Santa Hat", VERSION, "xPaw");
	register_clcmd("say /hats", "ToggleHat");
	iInfoTarget = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target");
	iMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public ToggleHat(id) 
{
	switch(szHats[id])
	{
		case 0:
		{
			AddHat();
		}
		case 1:
		{
			RemoveHat();
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
AddHat()
{
	for(new id = 1; id <= iMaxPlayers; id++)
	{
		iEntity = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,iInfoTarget);
		if(pev_valid(iEntity))
		{
			engfunc(EngFunc_SetModel, iEntity, MODEL);
			set_pev(iEntity, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
			set_pev(iEntity, pev_aiment, id);
			set_pev(iEntity, pev_owner, id);
			entity_set_string(iEntity, EV_SZ_classname, "SantaHat");
			szHats[id] = 1;
			client_print(id, print_chat, "Your hat has been added");
		}
	}
}
RemoveHat()
{
	for(new id = 1; id <= iMaxPlayers; id++)
	{
		iEntity = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,iInfoTarget);
		set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone);
		set_pev(id, pev_rendercolor, 255,255,255);
		set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal);
		set_pev(id, pev_renderamt, 0.0);
		szHats[id] = 0;
		remove_entity_name("SantaHat");
		client_print(id, print_chat, "Your hat has been removed");
	}
}

  • +
  • -
  • 0
Masz problem z tym jak ja pisze ??? To sie czep, nie mieszkam w PL od 2007.
76561198031353896.png

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 081
Godlike

  • Postów:5 717
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.12.2021 11:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych