←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nie zalicza zabójstwa z customowej broni

  • +
  • -
Mixtaz - zdjęcie Mixtaz 14.11.2021

Witam wszystkich, mam pewien problem. Otóż zdefiniowałem zmienną i ma ona inkrementować w momencie gdy gracz zabije z danej broni. Wszystko ładnie pięknie ale nie jest to domyślna broń, mianowicie jest to granat zamrażający (frostnade).

 

Próbowałem na różne sposoby, ale na próźno :? Ktoś może mi powiedzieć co jest źle?

 

public EventDeathMsg( )
{
    new iVictim = read_data( 2 ), iKiller = read_data( 1 );
   
    if( iKiller == iVictim )
    {
        return;
    }
   
    new szWeapon[ 12 ]
    read_data( 4, szWeapon, 11 );

    if( contain( szWeapon, "frost" ) >= 0 )
    {
        AchievementProgress( iKiller, g_AchievementsList[4] );
    }
   
}

 

Najlepiej z wykorzystaniem eventu DeathMsg. 2 dodatkowe informacje:

 

1. Gracz X killed Gracz Y with frostgrenade - taki komunikat pokazuje się w konsoli gdy ktoś zostanie zabity frostgranatem

2. Granatem zamrażającym jest granat dymny (sg)

 

Pozdrówki

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 19.11.2021

A jak jest zrobione zabijanie w frostnade?

 

Spróbuj sobie logować `szWeapon` i zobaczyć co sie pokazuje jak zabijesz frostem.

Odpowiedz