Nie zalicza zabójstwa z customowej broni
Mixtaz
14.11.2021
Witam wszystkich, mam pewien problem. Otóż zdefiniowałem zmienną i ma ona inkrementować w momencie gdy gracz zabije z danej broni. Wszystko ładnie pięknie ale nie jest to domyślna broń, mianowicie jest to granat zamrażający (frostnade).
Próbowałem na różne sposoby, ale na próźno Ktoś może mi powiedzieć co jest źle?
public EventDeathMsg( )
{
new iVictim = read_data( 2 ), iKiller = read_data( 1 );
if( iKiller == iVictim )
{
return;
}
new szWeapon[ 12 ]
read_data( 4, szWeapon, 11 );
if( contain( szWeapon, "frost" ) >= 0 )
{
AchievementProgress( iKiller, g_AchievementsList[4] );
}
}
Najlepiej z wykorzystaniem eventu DeathMsg. 2 dodatkowe informacje:
1. Gracz X killed Gracz Y with frostgrenade - taki komunikat pokazuje się w konsoli gdy ktoś zostanie zabity frostgranatem
2. Granatem zamrażającym jest granat dymny (sg)
Pozdrówki
Rivit
19.11.2021
A jak jest zrobione zabijanie w frostnade?
Spróbuj sobie logować `szWeapon` i zobaczyć co sie pokazuje jak zabijesz frostem.