Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd cs_get_user_money


Najlepsza odpowiedź SezonowyGracz, 23.09.2021 22:29

problem rozwiązany z pomocą @Alelluja

dodać 

if(!is_user_connected(id))
{
	return FMRES_IGNORED;
}

pod pev_valid

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SezonowyGracz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:100
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.09.2021 16:30

używam pluginu https://amxx.pl/topi...op-after-death/

ale daje on błąd 

L 09/19/2021 - 15:50:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dad.amxx", version "1.0") 
L 09/19/2021 - 15:50:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money") 
L 09/19/2021 - 15:50:41: [AMXX] [0] dad.sma::Forward_PlayerTouch (line 217) 

w tym miejscu jest taki kod 

if ( equali( classname, "pdm_money" ) ) { 
		if( cs_get_user_money( id ) == get_pcvar_num( gCvar[ cKasa ][ 2 ] ) ) { 
			return FMRES_IGNORED;
		}
		else if( ( cs_get_user_money( id ) + moneybox[ ent ] ) > get_pcvar_num( gCvar[ cKasa ][ 2 ] ) ) { 
			cs_set_user_money( id, get_pcvar_num( gCvar[ cKasa ][ 2 ] ) );
		}
		else { 
			cs_set_user_money( id, cs_get_user_money( id ) + moneybox[ ent ] );
		} 

i czytałem temat https://amxx.pl/topi...proszę-o-pomoc/ ale nie wiem czy o to chodzi a nawet jakby to nie umiem zaimplementować tego do sma


  • +
  • -
  • 0

#2 P3neR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:78
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Zalesie
Offline

Napisano 20.09.2021 16:47

Jakby nie rozumiem jednego pytasz już drugi raz o ten sam błąd.. Dodaj sprawdzanie id gracza..

Podmien ten public i sprawdz... 

public Forward_PlayerTouch( ent, id ) {
	if(!is_user_connected(id)){
	return FMRES_IGNORED;
	}
	if( !pev_valid( ent ) ) {
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	new classname[ MAX ];
	pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
	
	if( !equal( classname, gMedKitClassname ) && !equal( classname, "pdm_money") ){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	if ( equali( classname, gMedKitClassname ) ) { 
	new health = get_user_health( id );
	new cvarhealth = get_pcvar_num( gCvar[ cApteczka ][ 2 ] );
	new maxhealth = get_pcvar_num( gCvar[ cApteczka ][ 3 ] );
	
	if( health >= maxhealth ) {
		client_print( id, print_center, "Soorki ale masz %d HP. Wiec nie mozesz tego podnies :(! Musisz miec mniej jak %d HP aby to podnies :).", health, maxhealth ); 
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_hudmessage( 255, 0, 0, -1.0, 0.83, 2, 6.0, 3.0 );
	show_hudmessage( id, "Odzyskales %d HP", cvarhealth );
	
	fm_set_user_health( id, health + cvarhealth );
	emit_sound( id, CHAN_ITEM, gPluginSounds[ psApteczka ], VOL_NORM, ATTN_NORM ,0 , PITCH_NORM );
	
	message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg[ mItemPickUp ], _, id );
	write_string( "item_healthkit" );
	message_end();
	
	if( get_pcvar_num( gCvar[ cApteczka ][ 1 ] ) == 1 ) {
		message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg[ mScreenFade ] , _, id );
		write_short( 1<<10 );
		write_short( 1<<10 );
		write_short( 0x0000 );
		write_byte( 255 );
		write_byte( 0 );
		write_byte( 0 ); 
		write_byte( 75 );
		message_end();
	}
	
	engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
	}
	
	if ( equali( classname, "pdm_money" ) ) { 
		if( cs_get_user_money( id ) == get_pcvar_num( gCvar[ cKasa ][ 2 ] ) ) { 
			return FMRES_IGNORED;
		}
		else if( ( cs_get_user_money( id ) + moneybox[ ent ] ) > get_pcvar_num( gCvar[ cKasa ][ 2 ] ) ) { 
			cs_set_user_money( id, get_pcvar_num( gCvar[ cKasa ][ 2 ] ) );
		}
		else { 
			cs_set_user_money( id, cs_get_user_money( id ) + moneybox[ ent ] );
		}
		
		emit_sound( id, CHAN_ITEM, gPluginSounds[ psKasa ], VOL_NORM, ATTN_NORM ,0 , PITCH_NORM );
		
		if( pev_valid( ent ) )
			engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
		
		if( get_pcvar_num( gCvar[ cKasa ][ 1 ] ) ) { 
			message_begin( MSG_ONE, gMsg[ mScreenFade ], { 0, 0, 0 }, id );
			write_short( 1<<12 );
			write_short( 1<<12 );
			write_short( 1<<12 );
			write_byte( 0 );
			write_byte( 200 );
			write_byte( 0 );
			write_byte( 20 );
			message_end( );
		}
	}	
	return FMRES_IGNORED;
	
}

  • +
  • -
  • 1

#3 SezonowyGracz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:100
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.09.2021 22:29   Najlepsza odpowiedź

problem rozwiązany z pomocą @Alelluja

dodać 

if(!is_user_connected(id))
{
	return FMRES_IGNORED;
}

pod pev_valid


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl