Witam, czy jest możliwość zablokowania danej funkcji gdy ,,gracz" nie zabije nikogo, nie trafi headshota?
Mianowicie chodzi mi o gdy sa 3 graczy na serwerze i mija runda to jest takie cos:
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.08.2021 04:27
Witam, czy jest możliwość zablokowania danej funkcji gdy ,,gracz" nie zabije nikogo, nie trafi headshota?
Mianowicie chodzi mi o gdy sa 3 graczy na serwerze i mija runda to jest takie cos:
Napisano 05.08.2021 10:59
Napisano 05.08.2021 13:17
public usun(id){ playerStats[id][KILL]=0; playerStats[id][HS]=0; } public client_putinserver(id){ get_user_name(id,playerName[id],charsmax(playerName)); usun(id); } public client_disconnect(id){ usun(id); } public Odrodzenie(id) { playerStats[id][KILL]=0; playerStats[id][HS]=0; } public WygranaTerro() WygranaRunda("TERRORIST"); public WygranaCT() WygranaRunda("CT"); public WygranaRunda(const Team[]) { new Players[32], playerCount; new idPlayers; get_players(Players, playerCount, "eh", Team); for (new i=0; i<playerCount; i++){ idPlayers = Players[i]; if(get_playersnum() < 3) return; } } public koniec_rundy(id) { ColorChat(0, RED, "[^4~MVP~^3]^1 Najlepszym graczem rundy zostal^3 %s^4",playerName[best_player_round()]); ColorChat(0, RED, "[^4~MVP~^3]^1 Zabil^4 %d^1 osob, w tym^4 %d^1 strzalem w glowe.",playerStats[best_player_round()][KILL], playerStats[best_player_round()][HS]); if(get_playersnum() < 3) return; } public DeathMsg(){ new killer=read_data(1); new victim=read_data(2); new hs=read_data(3); if(!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(victim)) return PLUGIN_HANDLED; if(killer == victim) return PLUGIN_HANDLED; playerStats[killer][KILL]++; if(hs) playerStats[killer][HS]++; return PLUGIN_CONTINUE; }
Mógłbyś nakierować jako, bo nie za bardzo rozumiem
Napisano 05.08.2021 16:44
public usun(id){ playerStats[id][KILL]=0; playerStats[id][HS]=0; } public client_putinserver(id){ get_user_name(id,playerName[id],charsmax(playerName)); usun(id); } public Odrodzenie(id) { usun(id); } public WygranaTerro() WygranaRunda("TERRORIST"); public WygranaCT() WygranaRunda("CT"); public WygranaRunda(const Team[]) { new Players[32], playerCount; new idPlayers; get_players(Players, playerCount, "eh", Team); for (new i=0; i<playerCount; i++){ idPlayers = Players[i]; if(get_playersnum() < 3) return; } } public koniec_rundy(id) { if (playerStats[best_player_round()][KILL] > 0) { ColorChat(0, RED, "[^4~MVP~^3]^1 Najlepszym graczem rundy zostal^3 %s^4",playerName[best_player_round()]); ColorChat(0, RED, "[^4~MVP~^3]^1 Zabil^4 %d^1 osob, w tym^4 %d^1 strzalem w glowe.",playerStats[best_player_round()][KILL], playerStats[best_player_round()][HS]); } if(get_playersnum() < 3) return; } public DeathMsg(){ new killer=read_data(1); new victim=read_data(2); new hs=read_data(3); if(!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(victim)) return PLUGIN_HANDLED; if(killer == victim) return PLUGIN_HANDLED; playerStats[killer][KILL]++; if(hs) playerStats[killer][HS]++; return PLUGIN_CONTINUE; }
Wywalilem ci client_disconnect bo i tak masz to samo w client_putinserver
Użytkownik DaFFyy edytował ten post 05.08.2021 16:48
Napisano 05.08.2021 17:18
Dziekuje @DaFFyy, tak myslalem ze coś trzeba dodać do publica tam gdzie sie wywoluje kto został najlepszym graczem dzięki! Można zamknąc
Napisano 09.08.2021 07:10
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych