glow weapons
Best Answer
KoRrNiK
13.08.2021 14:42
No to musisz zmienić sobie tylko AMMO > CLIP czyli
Linijka 11
new maxAmmo[CSW_P90 + 3]= { -2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1 };
na
new maxClip[CSW_P90 + 1]= {0, 13, 0, 10, 0, 7, 0, 30, 30, 0, 15, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 0, 7, 30, 30, 0, 50};
W linijce 28
static ammo, color[3], percent, weapon;
zmieniasz ammo na clip
static clip, color[3], percent, weapon;
W linijce 30 musisz zamienić parametr od ammo na clip
weapon = get_user_weapon( id, _, ammo );
na
weapon = get_user_weapon( id, clip );
No i ostatnia zmiana w linijce 31
percent = floatround(float(ammo) / float(maxAmmo[weapon]) * 100.0);
na obliczanie procentów amunicji która znajduje się aktualnie w magazynku
percent = floatround(float(clip) / float(maxClip[weapon]) * 100.0);Go to the full post

PANDA_2zl
04.08.2021
Poszukuje pluginu podobnie dzialającego do https://forums.allie...ead.php?t=69981
tylko, plugin robił poświatę koloru zależnego od ilości amunicji załadowanej w magazynku, przykładowo jeśli magazynek był pełny to poświata była zielona, jeśli do połowy pełny to żółta, a jak pusty to czerwona, ktoś widział ten plugin? parę lat temu znalazłem go na jakiejś stronie, a nie mam kopii i szukam od dawna, no i nie mogę znaleźć.
KoRrNiK
11.08.2021
Jeśli w broni nie ma amunicji to broń będzie miała na sobie powłokę w kolorze czerwonym, na pomarańczowo gdy jest połowa magazynka a więcej na zielono.
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> #pragma semicolon 1 #define isPlayer(%1) ((1 <= %1 && %1 < 33)) new const PLUGIN[] = "xyz"; new const VERSION[] = "v1.0"; new const AUTHOR[] = "KoRrNiK - amxx.pl/user/69614-korrnik/"; new maxAmmo[CSW_P90 + 3]= { -2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1 }; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel", 0); } public fw_SetModel(ent){ if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; static id; id = pev(ent,pev_owner); if(!isPlayer(id)) return FMRES_IGNORED; static ammo, color[3], percent, weapon; weapon = get_user_weapon( id, _, ammo ); percent = floatround(float(ammo) / float(maxAmmo[weapon]) * 100.0); if(percent == 0){ color[0] = 255; color[1] = 000; color[2] = 000; } else if(percent <= 50){ color[0] = 255; color[1] = 160; color[2] = 000; } else { color[0] = 000; color[1] = 255; color[2] = 000; } fm_set_rendering(ent,kRenderFxGlowShell, color[0], color[1], color[2], kRenderNormal, 15); return FMRES_IGNORED; }
KoRrNiK
11.08.2021
Można usunąć tą odpowiedź? Ponieważ zduplikowała się.
Edited by KoRrNiK, 11.08.2021 16:01.
PANDA_2zl
12.08.2021
jesteś na dobrym tropie, tylko w tym momencie kolor zmienia się w zależności od tego ile amunicji jest w zapasie, a chodzi o to by zmieniał się w zależności ile jest aktualnie w tej broni załadowane amunicji, np. usp jak ma 12 naboi zaladowane to zielony, 6 pomaranczowy, 0w magazynku to czerwony
Best Answer
KoRrNiK
13.08.2021
No to musisz zmienić sobie tylko AMMO > CLIP czyli
Linijka 11
new maxAmmo[CSW_P90 + 3]= { -2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1 };
na
new maxClip[CSW_P90 + 1]= {0, 13, 0, 10, 0, 7, 0, 30, 30, 0, 15, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 0, 7, 30, 30, 0, 50};
W linijce 28
static ammo, color[3], percent, weapon;
zmieniasz ammo na clip
static clip, color[3], percent, weapon;
W linijce 30 musisz zamienić parametr od ammo na clip
weapon = get_user_weapon( id, _, ammo );
na
weapon = get_user_weapon( id, clip );
No i ostatnia zmiana w linijce 31
percent = floatround(float(ammo) / float(maxAmmo[weapon]) * 100.0);
na obliczanie procentów amunicji która znajduje się aktualnie w magazynku
percent = floatround(float(clip) / float(maxClip[weapon]) * 100.0);