No to musisz zmienić sobie tylko AMMO > CLIP czyli
Linijka 11
new maxAmmo[CSW_P90 + 3]= { -2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1 };
na
new maxClip[CSW_P90 + 1]= {0, 13, 0, 10, 0, 7, 0, 30, 30, 0, 15, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 0, 7, 30, 30, 0, 50};
W linijce 28
static ammo, color[3], percent, weapon;
zmieniasz ammo na clip
static clip, color[3], percent, weapon;
W linijce 30 musisz zamienić parametr od ammo na clip
weapon = get_user_weapon( id, _, ammo );
na
weapon = get_user_weapon( id, clip );
No i ostatnia zmiana w linijce 31
percent = floatround(float(ammo) / float(maxAmmo[weapon]) * 100.0);
na obliczanie procentów amunicji która znajduje się aktualnie w magazynku
percent = floatround(float(clip) / float(maxClip[weapon]) * 100.0);